Witam wszystkich.
A więc moja turbina pluje olejem i chcę dowiedzieć się czy kupić Garrett T2 (moja obecna) czy może KKK 14? Pod uwagę biorę tylko te dwie. I moje drugie pytanie czy ktoś kupował turbinę z tych aukcji, jeśli tak to poproszę o opinie na ich temat.
KKK 14
Garrett T2
[B3 1.6TD SB] Dobór turbiny
- Marcinnn1992
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 19:52
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jeśli masz obawy co do turbin z niewiadomego pochodzenia to mam K14 na sprzedaż, sucha jak pieprz, sam na niej jeździłem przez 2 lata i zalewana tylko olejem 10W-40.
Jak jesteś zainteresowany to PW do mnie.
A co do wyboru: K14 a T2. Hmm... generalnie co Ci się lepsze trafi. Chociaż skłaniałbym się ku K14 bo sam taką turbinę miałem i na doładowaniu 0.7 bar było już konkret ciśnienie.
Ponoć K14 ma większą nieznacznie stronę gorącą.
Jak jesteś zainteresowany to PW do mnie.
A co do wyboru: K14 a T2. Hmm... generalnie co Ci się lepsze trafi. Chociaż skłaniałbym się ku K14 bo sam taką turbinę miałem i na doładowaniu 0.7 bar było już konkret ciśnienie.
Ponoć K14 ma większą nieznacznie stronę gorącą.
- Marcinnn1992
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 19:52
- Lokalizacja: Biała Podlaska
wadą T2 jest mniejsza strona zimna zaletą większa strona gorąca.
jeśli bym miał wybierać spośród tylko tych dwóch turbin wybrałbym Garrett'a dodatkową zaletą jest to że ma Garrett'y przy zbliżonych wymiarach do ich odpowiedników z KKK mają grubsze wałki.
Marcinnn1992, jeśli można zapytać to czemu tylko te dwa rodzaje turbin bierzesz pod uwagę?
jeśli bym miał wybierać spośród tylko tych dwóch turbin wybrałbym Garrett'a dodatkową zaletą jest to że ma Garrett'y przy zbliżonych wymiarach do ich odpowiedników z KKK mają grubsze wałki.
Marcinnn1992, jeśli można zapytać to czemu tylko te dwa rodzaje turbin bierzesz pod uwagę?