[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy
[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy
witam mam problem z kompletnym brakiem mocy. w kodach blyskowych pokazalo mi to
2111- rozdzilacz
2232- przeplywomierz powietrza wychylowy lub jego obw.
2212- czujnik polozenia przepustnicy lub jego obw
2342- sonda lambda
4431- zawor zeg. biegu jalowego lub jego obw
czujnik predkosci pojazdu lub obw
silnik strzela na benzynie w dolot po wcinsniecu gazu z podloge , kiepsko sie wkreca w obroty , po przygazowaniu kilka razy dopiero lapie. silnik krokowy wogole nie diala ale silnik trzyma obroty praktycznie bez falowania. rozrzad sprawdzony i jest dobrze spiety. moze to byc zle ustawiony zaplon??? , i czy wszystkie te elementy mogly pasc? jakos sam bym sprawdzil wartosci tych elementow jak bym wiedzial jak:D z gory dzieki za pomoc.
jezeli ktos z lublina i okolic byl by w stanie to ogarnac byl bym wdzieczny
2111- rozdzilacz
2232- przeplywomierz powietrza wychylowy lub jego obw.
2212- czujnik polozenia przepustnicy lub jego obw
2342- sonda lambda
4431- zawor zeg. biegu jalowego lub jego obw
czujnik predkosci pojazdu lub obw
silnik strzela na benzynie w dolot po wcinsniecu gazu z podloge , kiepsko sie wkreca w obroty , po przygazowaniu kilka razy dopiero lapie. silnik krokowy wogole nie diala ale silnik trzyma obroty praktycznie bez falowania. rozrzad sprawdzony i jest dobrze spiety. moze to byc zle ustawiony zaplon??? , i czy wszystkie te elementy mogly pasc? jakos sam bym sprawdzil wartosci tych elementow jak bym wiedzial jak:D z gory dzieki za pomoc.
jezeli ktos z lublina i okolic byl by w stanie to ogarnac byl bym wdzieczny
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ale masz bzdury , masz źle zinterpretowane kody błyskowe:
2111- czujnik G28 brak sygnału - tym bym się nie przejmował, bo ten błąd pojawia się zawsze jak silnik jest błyskany na postoju
2232- przepływomierz powietrza uszkodzony lub jego obwód - W ŻADNYM WYPADKU NIE WYCHYŁOWY bo takie mają 2.3 10v !!!
2212 - czujnik położenia przepustnicy - do sprawdzenia potencjometr przepustnicy - najlepiej podmienić od kogoś z silnika 7A CAŁĄ PRZEPUSTNICĘ.
reszta kodów ok odczytana.
do podmiany w celu sprawdzenia przepustnica oraz przepływomierz.
Jeśli te rzeczy zostały podmienione na inne sprawne i sytuacja się nie zmieniła to szukaj baboli w elektryce!!! ktoś niechlujnie tu robił swapa.
2111- czujnik G28 brak sygnału - tym bym się nie przejmował, bo ten błąd pojawia się zawsze jak silnik jest błyskany na postoju
2232- przepływomierz powietrza uszkodzony lub jego obwód - W ŻADNYM WYPADKU NIE WYCHYŁOWY bo takie mają 2.3 10v !!!
2212 - czujnik położenia przepustnicy - do sprawdzenia potencjometr przepustnicy - najlepiej podmienić od kogoś z silnika 7A CAŁĄ PRZEPUSTNICĘ.
reszta kodów ok odczytana.
do podmiany w celu sprawdzenia przepustnica oraz przepływomierz.
Jeśli te rzeczy zostały podmienione na inne sprawne i sytuacja się nie zmieniła to szukaj baboli w elektryce!!! ktoś niechlujnie tu robił swapa.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ciężko będzie sprawdzić przepływkę... bo tam ani nie odczytasz jej ani nic... jedyne co mozna zrobic to spróbować ją przemyc benzyną ekstrakcyjną i tyle. Sam drucik.
powiem Ci z doświadczenia - jeśli strzela w dolot - na 90procent rozdzielacz + hall, pozostałe 9% to rozrząd - 1% to cycek na kole zamachowym.
A na pewno to kwestia zapłonu.
powiem Ci z doświadczenia - jeśli strzela w dolot - na 90procent rozdzielacz + hall, pozostałe 9% to rozrząd - 1% to cycek na kole zamachowym.
A na pewno to kwestia zapłonu.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja nie mam wogóle krokowca, wywalony cały układ,dziury pozaślepiane i mam spokój , wszystko działa ok, i też się nie dusi.
W przepustnicy jest dysza wolnych obrotów, nią też można regulować poziom wolnych.
tam nic nie wyregulujesz przestawieniem zapłonu, komputer zapłonem steruje sobie sam. Jeśli przestawisz zbyt kopułkę, to auto wogóle nie zapali, kręcenie kopułką nic nie da, to nie jest 10V.
W przepustnicy jest dysza wolnych obrotów, nią też można regulować poziom wolnych.
tam nic nie wyregulujesz przestawieniem zapłonu, komputer zapłonem steruje sobie sam. Jeśli przestawisz zbyt kopułkę, to auto wogóle nie zapali, kręcenie kopułką nic nie da, to nie jest 10V.
ogladalem ten przelacznik i byl stale otwarty, ale zrobilem to zeby go zamykalo jak przepustnica otwarta, przczyscilem przeplywke , druciki byly zawalone szlamem , doszczelnilem dolot i odme. widac mala poprawe nie dusi go juz tak na benzybnie ale przy dawaniu jeszcze szarpie. jutro zaloze kopulke i palec. ma ktos jeszcze jakies pomysly?