[Audi_B1_1.8_GZ] nowa tapicerka
Przewod 8 wystarcza w zupelnosci przeplyw ma bardzo dobry.
Butla 10 starczy na jeden dobry cykl takze malo.
Jaki kompresor masz na mysli?
Szuan umiejscowienie zaworow nie ma zadnego znaczenia w predkosci czy czymkolwiek, jedyna roznica to pojemnosc ukladu przedniego.
Jest to potwierdzone przez Pszendze z czarnej A8, on ma juz bardzo szybki air i probowal na takim i takim ustawieniu zadnej roznicy w czasie reakcji, czasie podnoszenia czy opuszczania
Butla 10 starczy na jeden dobry cykl takze malo.
Jaki kompresor masz na mysli?
Szuan umiejscowienie zaworow nie ma zadnego znaczenia w predkosci czy czymkolwiek, jedyna roznica to pojemnosc ukladu przedniego.
Jest to potwierdzone przez Pszendze z czarnej A8, on ma juz bardzo szybki air i probowal na takim i takim ustawieniu zadnej roznicy w czasie reakcji, czasie podnoszenia czy opuszczania
szuan a ty masz 8 zaworow czy cztery?? i jakie??
a ty kresek?? co masz i jakie zawory i jakie przewody i jak wasze chodza?? dajcie filmy
opiscie jak macie zrobione i czy mozna zrobic 8 zaworow na kazde kolo osobno zeby bylo szybciej a streownie zrobic tylko tyl i przod czyli jednym guzikiem dwa zawory na raz i czy bedzie szko rowno a jak macie jakis patent to prosze o niego
a ty kresek?? co masz i jakie zawory i jakie przewody i jak wasze chodza?? dajcie filmy
opiscie jak macie zrobione i czy mozna zrobic 8 zaworow na kazde kolo osobno zeby bylo szybciej a streownie zrobic tylko tyl i przod czyli jednym guzikiem dwa zawory na raz i czy bedzie szko rowno a jak macie jakis patent to prosze o niego
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
mam 4 elektrozawory 1/2" 12v
szybkozłączki 1/2"
przewody poliuretan 12/10
czujnik cisnienia 80-125psi
otwory w okuciach przodu i rękawy rozwiercone na 1/4"
butla 20L, 3 przyłącza (1.kompresor, 2.czujnik, 3.trójnik 1/2" przod-tył)
2 przełączniki
filmik bez zaworow, bezpośrednio z kompresora.
przłacz 1/8, przewod hamulcowy dla testu.
2mm błotnik od rantu felgi, koła się kręcą i nie ocierają 8-)
tak mam polaczone zawory
ps.ten jest na LPG
szybkozłączki 1/2"
przewody poliuretan 12/10
czujnik cisnienia 80-125psi
otwory w okuciach przodu i rękawy rozwiercone na 1/4"
butla 20L, 3 przyłącza (1.kompresor, 2.czujnik, 3.trójnik 1/2" przod-tył)
2 przełączniki
filmik bez zaworow, bezpośrednio z kompresora.
przłacz 1/8, przewod hamulcowy dla testu.
2mm błotnik od rantu felgi, koła się kręcą i nie ocierają 8-)
tak mam polaczone zawory
ps.ten jest na LPG
Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 22:23 przez szuan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam 7 zaworow lpg
Przod po 2 na podnoszenie opuszczanie, tyl 2 na podnoszenie i 1 na opuszczanie.
Z tylu tylko jeden na spust bo jak mialem 2 to tak szybko spadal ze buda trzeslo.
Mozesz dac i nawet po 16 jak chcesz, wszystkie sie rowno wysteruja bez problemu, po prostu zawory laczysz tak wtedy zeby puszczaly powietrze do trojnika i z trojnika szlo na kola.
U mnie dziala tak:
Przod po 2 na podnoszenie opuszczanie, tyl 2 na podnoszenie i 1 na opuszczanie.
Z tylu tylko jeden na spust bo jak mialem 2 to tak szybko spadal ze buda trzeslo.
Mozesz dac i nawet po 16 jak chcesz, wszystkie sie rowno wysteruja bez problemu, po prostu zawory laczysz tak wtedy zeby puszczaly powietrze do trojnika i z trojnika szlo na kola.
U mnie dziala tak:
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
poszukaj w zakladkach tutaj ale uwazaj, bo ceny moga troche namieszac
http://waiss.pl/viewCategory.php?id=9
najlepsza opcja moim zdaniem, kupic to i dorwac kogos kto ma firme
http://www.wyprawa4x4.pl/info/kompresor ... -5699.html
http://waiss.pl/viewCategory.php?id=9
najlepsza opcja moim zdaniem, kupic to i dorwac kogos kto ma firme
http://www.wyprawa4x4.pl/info/kompresor ... -5699.html