Moje zielone Coupe
zrobiłem fotki środka i silnika...środeczek przydałoby się wyprać, ale to już w przyszłym sezonie,albo jak jeszcze jakieś dni będą sprzyjać, a silnik po sprawdzeniu jednak z tego co się orientuje to jest 2.0 8V na mechanicznym wtrysku...chyba dobrze mówię?
a oto i zdjęcia środka i silnika:
i silnik: (troszkę, skurzony:)
a oto i zdjęcia środka i silnika:
i silnik: (troszkę, skurzony:)
Chodzi o to ,że każdemu proponowana jest ta droga a nie o to chyba chodzi, raczej na pewno nie mi a i Brocka tez bym kupił ale trochę mi tak głupio bo Kolczat go ma więc lipa ale mam Power Techa którego tez nikt nie ma i nie kupuje
Wracając do tematu zajefajne wnętrze i silnik chyba 115KM ale nie wiem bo nie znam się na ,,nowszych'' autach <ok>
Wracając do tematu zajefajne wnętrze i silnik chyba 115KM ale nie wiem bo nie znam się na ,,nowszych'' autach <ok>
No teraz to pojechałeś po całości, nie wszyscy niektórzy się zawzięli i mają to qattro. a co do samego autka kolegi bardzo mi się podoba i nie wiem czy nie zacznę teraz robić swojej coupeduo pisze:dobra dobra wszyscy macie oklepane auta same tylko B3 i B4, i to jeszcze w jakiś biednych europejskich wersjach, nawet bez quattro :mrgreen: dajcie se spokój :mrgreen:slugs pisze:Wyraziłem swoje zdanie co do wyglądu. Chłopak ma po swojemu - i chwała mu za to.skoti pisze: No najlepiej jak 90% forum zrób oklepane lampy zderzaki ,ja wole tak jak jest teraz czyli ,,indywidualnie'' :mrgreen:
A co do cfl i soczewek i 90% forum... ciekawe skad masz takie dane procentowe? Wiadomo, jest takie przekonanie że cfl i soczewka albo rs2 i soczewka to taki standard. Tylko tych "standardów" jest niewiele, patrząc na ilość samochodów, jakie się przez forum przewijają. To coś jakby np. Kolczatowi powiedzieć, że ma oklepane koło, bo brocka. A takiego brocka jak on ma... ma tu tylko on.
Świetna kopalnia informacji http://audicoupe.pl/index.php/informacj ... -1988-1996
Dzieło naszego kolegi jmm.