audi 80 b4 8c
silnik 2.8 V6 12v AAH
wtrysk tylko PB, z LPG stycznosci to nie mialo.
opis problemu:
po odpaleniu zimnego silnika chwile chodzi normalnie, obroty 1050 i slychać wyraźnie zwiększone ssanie powietrza w dolocie (stozek jakby mialo wciagnac do srodka przy tym dziwnym objawie, gdy obroty sa 950 to cichutko jak seria) po chwili zaczyna najpierw prychac, obroty falują i gdy wcisne pedał gazu auto przymuli i strzeli w dolot ale tylko wtedy gdy pedal przekroczy polowe swojej regulacji
to samo tyczy sie gdy jade tempem spacerowym na delikatnie wcisnietym gazie i silnik prycha, przerwywa ale gdy dodam gazu ponad polowe, jakos sie obudzi i toczy sie dalej.
jak sie zagrzeje to juz przemija, czasem jak mu sie przypomni to parchnie i jedzie dalej.
przewody WN NGK mają rok
swiecie NGK kilka tygodni
filtr paliwa wymieniony tydzien temu
pytanie:
moze to być czujnik temperatury? ktory podaje zle wartosci dla ecu ktory dawkuje za bogatą mieszanke?
w etce znalazłem coś takiego i ponizej cena aso
za jaką kolwiek pomoc, dziekuje.
pozdrawiam.