[ B3 2.3 NG] Skrzynia AKM z silnikiem NG
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
Wcinajac sie do tematu dodam ze przez jakies 2 lata jezdzilem z silnikiem 7a na skrzyni CGT ktora to nie nalezy do dlugich. Kopyto bylo fajne ale na trasie to byla mordega. na 5 biegu przy 100 km/h mialem 3700 obrotow wiec wyobrazcie sobie jakie byly obroty przy 195 km/h... Teraz jest CCE i jestem zachwycony cisza w samochodzie.
Marcys_s, Czy jeździłeś kiedyś na skrzyni AKM :?:
Jest długa :!:
Zgadzam się z przedmówcami co do trwałości AKM z silnikiem NG, ale tam setka była przy 3200rpm. Taka skrzynka z gaźnikowym SF i 88 koniami pozwalała bujać 100km/h na 2gim biegu (silnik wył - czewrone pole) więc ja osobiście uważam, że jakby ją wzmocnić byłaby jak najbardziej ok.- tym bardziej,że obchodziłem spokojnie "beczwórki" z silnikiem ABT. Założyłbym taką skrzynkę z chęcią do 115 konnej R5 dwulitrowej (nie pamiętam kodu, ale takowe chodziły w 90 B3) i byłby to złoty środek. Jak tam mody snake666, :?:
Jest długa :!:
Zgadzam się z przedmówcami co do trwałości AKM z silnikiem NG, ale tam setka była przy 3200rpm. Taka skrzynka z gaźnikowym SF i 88 koniami pozwalała bujać 100km/h na 2gim biegu (silnik wył - czewrone pole) więc ja osobiście uważam, że jakby ją wzmocnić byłaby jak najbardziej ok.- tym bardziej,że obchodziłem spokojnie "beczwórki" z silnikiem ABT. Założyłbym taką skrzynkę z chęcią do 115 konnej R5 dwulitrowej (nie pamiętam kodu, ale takowe chodziły w 90 B3) i byłby to złoty środek. Jak tam mody snake666, :?: