[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29
OK wiem ale to byl przyklad mozliwosci 1.8 turbo. Poki co V8 mozna jeszcze zagazować i bedzie taniej pod dystrubutorem. :lol: Dobra zrobisz co tam chcesz. Twoj cyrk twoje Competition. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 22 paź 2011, 20:52 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Żeby wsadzić V8 niema problemu . Podłużnice nie różnia się niczym między V6 a R4.
4.2 w trasie pali niewiele I przyjmuje miło gaz :mrgreen:
Ale jak dla mnie to bez sens do Compi wsadzać V8 . Zginie urok Tego samochodu.
A i V8 w polsce W budach b2/b3/b4 jest mnogo ta z niemiec to nic ciekawego.
Duo dmuchaj w ACE :mrgreen:
4.2 w trasie pali niewiele I przyjmuje miło gaz :mrgreen:
Ale jak dla mnie to bez sens do Compi wsadzać V8 . Zginie urok Tego samochodu.
A i V8 w polsce W budach b2/b3/b4 jest mnogo ta z niemiec to nic ciekawego.
Duo dmuchaj w ACE :mrgreen:
to jest pomysl <ok> jestem zaNiki20 pisze:chmiel25 pisze:Duo dmuchaj w ACE :mrgreen:
malo widziales chyba, co te motory znoszaNiki20 pisze:haha korby wydechem pójdą :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 23 paź 2011, 11:56 przez arthur, łącznie zmieniany 2 razy.