Wymieniałem ostatnio czujnik podciśnienia z AEB013 na 025 bo miałem uszkodzony.
Czy powinienem na nowo zrobić kalibrację lub jej korektę?
Co sądzicie o ustawieniach z poniżej mapy wtrysków.
Jaki parownik powinien byc ustawiony STD, MP, HP.
Jak dobrze wyregulować OMVL Dream XXI N wtryskiwacze FAST OMVL na najnoweszej wersji oprogramowania wersja 6
poniżej zdjęcia z MAPY wtrysków
[B4 2,6] OMVL auto/kalibracja - jak poprawnie w wersji 6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy dobrze pamiętam to zależy od ustawionego ciśnienia gazu na reduktorze, chyba STD jest dla ciśnienia gazu 1BAR.sebco pisze:Jaki parownik powinien byc ustawiony STD, MP, HP.
Poszukaj instrukcji od tego systemu albo jakiegoś bliźniaczego np. zavoli alesei.sebco pisze:Jak dobrze wyregulować OMVL Dream XXI N wtryskiwacze FAST OMVL na najnoweszej wersji oprogramowania wersja 6
Tutaj nie ma graficznie pokazanego jakie czasy przy jakim podciśnieniu występują. Regulować trzeba podczas jazdy jadąc tak aby kursor stał w miarę w jednej kratce i przełączając za benzyny na gaz i spowrotem obserwować jak zmienia się czas wtrysku.
Należy dążyć do takiego samego czasu wtrysku benzyny przy zasilaniu gazem do czasu benzyny przy pracy na benzynie.
Dla ułatwienia możesz zmieniać wartości całymi wierszami (czyli na początek nie robić korygować czasu w stosunku do obrotów).
Robi wykres ale nie pokazuje go w czasie rzeczywistym. Tylko zapisuje do pliku i można go sobie obejrzeć.aldi pisze:Nie wiem czy dobrze pamiętam to zależy od ustawionego ciśnienia gazu na reduktorze, chyba STD jest dla ciśnienia gazu 1BAR.sebco pisze:Jaki parownik powinien byc ustawiony STD, MP, HP.
Poszukaj instrukcji od tego systemu albo jakiegoś bliźniaczego np. zavoli alesei.sebco pisze:Jak dobrze wyregulować OMVL Dream XXI N wtryskiwacze FAST OMVL na najnoweszej wersji oprogramowania wersja 6
Tutaj nie ma graficznie pokazanego jakie czasy przy jakim podciśnieniu występują. Regulować trzeba podczas jazdy jadąc tak aby kursor stał w miarę w jednej kratce i przełączając za benzyny na gaz i spowrotem obserwować jak zmienia się czas wtrysku.
Należy dążyć do takiego samego czasu wtrysku benzyny przy zasilaniu gazem do czasu benzyny przy pracy na benzynie.
Dla ułatwienia możesz zmieniać wartości całymi wierszami (czyli na początek nie robić korygować czasu w stosunku do obrotów).
Kto mi powie co to jest Ekstra Czułość wtrysków mam taka opcję z sufakiem
Ogólnie dam zrzuty ekranowe tego oprogramowania.
Ustawienia robię własnie tak jak mówisz. Ale parownik nie reaguje śruba od podciśnienia na zmianę ciśnienia gazu. A ustawianie ciśnienia w oprogramowaniu ST MP HP nie wiem jaki mają wpływ i na co
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz instrukcje po polsku od bliźniaczej instalacji: www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=407770
Tam mniej więcej masz opisane. Czułość ekstra wtrysków to coś do obsługi krótkich dotrysków benzyny ale w ABC takie nie występują. Wzbogacanie przy przyspieszaniu używa się gdy silnik nie reaguje na dodanie gazu tak jak powinien, ustawienie na plus zwiększy spalanie.
Tam mniej więcej masz opisane. Czułość ekstra wtrysków to coś do obsługi krótkich dotrysków benzyny ale w ABC takie nie występują. Wzbogacanie przy przyspieszaniu używa się gdy silnik nie reaguje na dodanie gazu tak jak powinien, ustawienie na plus zwiększy spalanie.
Ale to pewnie bardziej rodzaj oscyloskopu niż graficznego przestawienia jak instalacje jest ustawiona.sebco pisze:Robi wykres ale nie pokazuje go w czasie rzeczywistym. Tylko zapisuje do pliku i można go sobie obejrzeć.