[1Z B4 Avant] Nieszczelnosc Ukladu Chlodzenia
[1Z B4 Avant] Nieszczelnosc Ukladu Chlodzenia
Witam dzis zobaczylem jak stoi plyn chlodniczy pod kroccem z niebieskim czujnikiem , czujnik suchy ;/ , skad plyn tam sie bierze zalacze foto , czy jest mozliwosc ze uszczelka pod glowica puszcza?
Zdjecia
Zdjecia
Najpierw lepiej wykluczyć tańsze możliwości. Uszczelka pod głowicą też wchodzi w grę tyle, że to jest najdroższa możliwość. Samochód kopci na jakiś kolor bardziej po tym jak to zauważyłeś? Ile płynu Ci ubywa? Czy pod korkiem oleju nie ma białej mazi. Czy płyn chłodniczy w zbiorniczku nie jest brudny (czy nie dostaje się tam olej?). Jak z mocą samochodu i odpalaniem? Czy w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się pęcherze powietrza? Czy silnik się nie przegrzał i nie przegrzewa - jaką masz temperaturę? Czy auto dobrze grzeje wewnątrz?
tez to przerabialem i mialem lekko pekniety krociec i puszczał plyn...
wymiana trwa chwile, minus taki ze trzeba plyn spuszczac...
Tak jak pisza - daruj szrot, lec po zamiennik chociaz roznie bywa z zamiennikami bo mi gdzies z tamtych rejonow znowu sie plyn saczy a na wiosne zmianialem ten krociec...
Pozdro
wymiana trwa chwile, minus taki ze trzeba plyn spuszczac...
Tak jak pisza - daruj szrot, lec po zamiennik chociaz roznie bywa z zamiennikami bo mi gdzies z tamtych rejonow znowu sie plyn saczy a na wiosne zmianialem ten krociec...
Pozdro
mam krociec tylko z dodatkowym jeszcze jednym wychodzacym rpzewodem czy moge go jakos zaslepic ?
[ Dodano: 2011-10-19, 11:43 ]
dobra kupilem nowy zamiennik , zalozylem zobaczymy czy nie ebdzie kapać ( dokrecilem tak na oko nie chcialem aby cos peklo ;/ ) , a co do kopcenia to jak mu dam w podloge na 2gim 3cim biegu to za mna czarno wczesniej az tak nie bylo ... ale przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem nie byl pod vagiem tylko na oko ustawione ...
[ Dodano: 2011-10-19, 11:43 ]
dobra kupilem nowy zamiennik , zalozylem zobaczymy czy nie ebdzie kapać ( dokrecilem tak na oko nie chcialem aby cos peklo ;/ ) , a co do kopcenia to jak mu dam w podloge na 2gim 3cim biegu to za mna czarno wczesniej az tak nie bylo ... ale przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem nie byl pod vagiem tylko na oko ustawione ...
nie dawalem silikonu bo nie mailem tylko na uszczelce ktora byla w zestawie , na dniach ew. zrobi e z silikonem zobacze. Czy to normalne jak samochod chodzi na luzie to pod tlumikiem jest mokro z oparów ? czy ta dawka jest jakas nie taka
[ Dodano: 2011-10-19, 14:40 ]
a co do paliwa to fakt jakos duzo mi palil na 100 w trasie z 6.6 miasto z 8 ;/
[ Dodano: 2011-10-19, 14:40 ]
a co do paliwa to fakt jakos duzo mi palil na 100 w trasie z 6.6 miasto z 8 ;/
Panowie to teraz pytanie
króciec 028 121 133 A dla pojazdów z klimatyzacja
króciec 028 121 132 dla pojazdów bez klimatyzacji
Drugi ma dwa wyjścia na przewody plus jedno na czujnik temp. niebieski.
A jak wygląda pierwszy ? Wczoraj dostałem go i okazało się ze jest aluminiowy i ma 2 wyjścia na przewody plus 2 wyjścia na czujniki do tego wkręcane :roll:
I o co chodzi skoro u mnie jest klima, a króciec jest zamontowany taki jak na foto
(zdjęcie kolegi NEO)
Znalazłem w etce schemat na którym jest pokazany ten króciec i czujniki do niego które jak się okazuje nie są już produkowane.
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie
króciec 028 121 133 A dla pojazdów z klimatyzacja
króciec 028 121 132 dla pojazdów bez klimatyzacji
Drugi ma dwa wyjścia na przewody plus jedno na czujnik temp. niebieski.
A jak wygląda pierwszy ? Wczoraj dostałem go i okazało się ze jest aluminiowy i ma 2 wyjścia na przewody plus 2 wyjścia na czujniki do tego wkręcane :roll:
I o co chodzi skoro u mnie jest klima, a króciec jest zamontowany taki jak na foto
(zdjęcie kolegi NEO)
Znalazłem w etce schemat na którym jest pokazany ten króciec i czujniki do niego które jak się okazuje nie są już produkowane.
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie