[B4 All] osłona dolna silnika
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
shellah, nie chce Cię straszyć, ale jeżeli to oryginał to dużo z nią nie nakombinujesz, jest wzmacniana, w środku ma wtopioną siatkę która bardzo utrudnia jej profilowanie, trzyma się mocno ale w pewnym momencie się rozrywa i koniec, męczyłem się z tym bo trochę mi wystawał wąż od IC i też musiałem ją jakoś przerobić.
jeśli by była w super stanie tzn nieprzetarta i nic niepołamane to można by sie pobawić z tym że te osłony sie niespawają niekleją włókno szklane tez srednio sie sprawdza jes problem żeby odtłuścić osłone i niebardzo sie trzyma ja nitowałem brakujace kawałki ale to nie było to <ok> według mnie szukaj osłony coupe/cabrio do zderzaka S2/V6
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Panowie, pozwoliłem sobie odgrzać temat niczym kotlecika <ok> .
Zdecydowałem się w najbliższym czasie na zakup zamiennika osłony pod silnik.
Ciężko jest znaleźć ori w dobrym stanie no i ze spinkami. Pytanie moje jest następujące.
Czy osłona z B4 podejdzie do B3? Oraz czy żeby wyciszyć dodatkowo motor to czy mogę tą gąbkę przykleić od strony silnika i zostawić już ją tak? Czy trzeba na to dawać jeszcze jakąś warstwę czegoś? <ok>
[ Dodano: 2011-10-28, 09:50 ]
Oraz czy do benzyniaka można wstawiać wygłuszenie maski?
Zdecydowałem się w najbliższym czasie na zakup zamiennika osłony pod silnik.
Ciężko jest znaleźć ori w dobrym stanie no i ze spinkami. Pytanie moje jest następujące.
Czy osłona z B4 podejdzie do B3? Oraz czy żeby wyciszyć dodatkowo motor to czy mogę tą gąbkę przykleić od strony silnika i zostawić już ją tak? Czy trzeba na to dawać jeszcze jakąś warstwę czegoś? <ok>
[ Dodano: 2011-10-28, 09:50 ]
Oraz czy do benzyniaka można wstawiać wygłuszenie maski?
w dizlu nie koniecznie były z gąbką, w 3 autach które miałem w rękach że tak powiem był zwykły plastikIC69 pisze:Standardowo, ale chyba w dieslu.trepek pisze:Standardowo na osłonie jest gąbka"szukajcie, a znajdziecie"...nie kopiłbym tego zamiennika.Patrique pisze:Zdecydowałem się w najbliższym czasie na zakup zamiennika osłony pod silnik.
Ciężko jest znaleźć ori w dobrym stanie no i ze spinkami.
po za tym nie ma problemu aby znaleść dobrą obudowe od dizla u mnie to koszt ok 50zł-80zł
ja też potwierdzam u mnie była gąbka na osłonie silnika i skrzyni tylko od skrzyni zostały strzępki ale wiem że byłatrepek pisze:2 diesle, 2 gąbki w moim przypadku :mrgreen: A płyty orginalne były.levis1991 pisze:w dizlu nie koniecznie były z gąbką,
Myślałem, że każda ori płyta miałą gąbke, człowiek całe życie się uczy :mrgreen:
U mnie B3 1.8 i B4 1.6 benzynki i gąbki brak w obu, nawet nie pomyślałem, że może tam być gąbka. Co do osłony to nigdy nie kupiłbym zamiennika. Ori na 100% będzie lepszy. Tak jak w przypadku np błotników. Nowe kosztują 70zł i często nawet nie pasują dokładnie a po roku, dwóch rdzewieją. Ori używki kosztują 150zł i są idealne.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Wersja silnikowa nie ma tu znaczenia. Znaczenie ma tu zderzak, jaki jest na aucie. Osłona z samochodu ze standardowym zderzakiem, będzie za krótka do zderzaka np. S2/Coupe V6. Nie wiem jak to będzie w przypadku Cabrio, ze zderzakiem przed i po liftowym.wysio pisze:potrzebuję płyty pod silnik do 2.6 i pytanie czy te z 2.0 . i innych silników są takie same ?