[1Z] wadliwy przepływomierz czy nastawnik potencjometryczny?
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Dzięki za słowo uznania , ale jak wiadomo problemy miałem. Po za tym takim dodatkowych plusem włożenia nowej wiązki jest, to że np. mamy już gotową instalację pod podgrzewacz płynu chłodniczego, fakt nie zawsze, ale jak się wyrwie wiązkę z wypasem to jest dużo łatwiej dokładać wyposażenie, a niżeli ciągnąć po kilka kabelków przez gąszcz, który jest pod kokpitem <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jaki nastawnik :?: bo jak chcesz naprawić potencjometryczny to :roll: szkoda pieniędzy..niby naprawiają za kilkaset złotych ,tyle że po tej "naprawie "mało kto jest zadowolny A indukcyjny wyczyści ci prawie każyczuczek pisze:Szukam kogoś kto naprawia nastawniki na pomorzu (Słupsk, Koszalin). Morze ktoś z forum się tym zajmuje?.
a w jaki sposób dowiedzieć się czy to jest nastawnik potencjometryczny czy indukcyjny?MUNIOR pisze:Jaki nastawnik :?: bo jak chcesz naprawić potencjometryczny to :roll: szkoda pieniędzy..niby naprawiają za kilkaset złotych ,tyle że po tej "naprawie "mało kto jest zadowolny A indukcyjny wyczyści ci prawie każyczuczek pisze:Szukam kogoś kto naprawia nastawniki na pomorzu (Słupsk, Koszalin). Morze ktoś z forum się tym zajmuje?.
czuczek,
misiekdzwon polecił nam kolegę endriu210, on jest z naszych okolic, było to pisane na poprzedniej stronie, dokładnie chodziło o wymianę osprzętu z bosha na pierburg'a
misiekdzwon polecił nam kolegę endriu210, on jest z naszych okolic, było to pisane na poprzedniej stronie, dokładnie chodziło o wymianę osprzętu z bosha na pierburg'a
A skoro zna się na tym to może i zajmuje się nastawnikami, proponuje napisać PW i się dowiedzieć wszystkiego.Z pomorskiego czy z tamtych okolic jest forumowicz endriu210 . Zna się na rzeczy, tak że zrobi Ci tę przekładkę bez problemu i w parę godzin auto powinno śmigać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja też polecam Endriu210 ,lepszego speca nie znajdziecie 8-)pawel80b4 pisze:czuczek,
misiekdzwon polecił nam kolegę endriu210, on jest z naszych okolic, było to pisane na poprzedniej stronie, dokładnie chodziło o wymianę osprzętu z bosha na pierburg'a
Zajmuje ,zajmuje ...tyle że na pewno nie potencjometrycznymipawel80b4 pisze:A skoro zna się na tym to może i zajmuje się nastawnikami,
Mariuszu,sam wiesz że,nikt kto wie co to potencjometryczny to nie wciska kitu,że to się da naprawić tanim kosztem aby było idealnie,sam wiesz że są tacy co nazywają naprawą, po przez "oszukanie"ECU po przez zmianę rezystancji,np;(zmianę położenia palca)to nie naprawaMUNIOR pisze:tyle że na pewno nie potencjometrycznymi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No włąsnie Andrzeju ,dlatego napisałem że się nimi nie zajmujesz ,gdyż nie jesteś ściemniaczem -naciągaczem 8-) i zeby chłopaki nie mieli złudzeń że się z potencjometrem da coś zrobić ...no w sumie sie da ....wymienić na nowy ,a stary wyj...ać bo tylko do tego się nadajeendriu210 pisze:Mariuszu,sam wiesz że,nikt kto wie co to potencjometryczny to nie wciska kitu,że to się da naprawić tanim kosztem aby było idealnie,sam wiesz że są tacy co nazywają naprawą, po przez "oszukanie"ECU po przez zmianę rezystancji,np;(zmianę położenia palca)to nie naprawa
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wiem że jesteś specjalista ale elektro mechanik.Mariuszu,sam wiesz że,nikt kto wie co to potencjometryczny to nie wciska kitu,że to się da naprawić tanim kosztem aby było idealnie,sam wiesz że są tacy co nazywają naprawą, po przez "oszukanie"ECU po przez zmianę rezystancji,np;(zmianę położenia palca)to nie naprawa
Ale każdy elektronik potwierdzi że jeszcze da radę na dłuższy czas naprawić o ile nie jest uszkodzona fizycznie oprócz wytarcia. Te przesunięcie palca nie polega na przesunięciu skretnie lecz na przesunięciu wzdłużnie i wcale nie trzeba oszukiwać ECU bo parametry się nie zmieniają. Ścieżka jest szersza dużo od ślizgu i o to chodzi żeby później wykorzystać to co nie pracowało.
Jarewa pisze:Wiem że jesteś specjalista ale elektro mechanik.Mariuszu,sam wiesz że,nikt kto wie co to potencjometryczny to nie wciska kitu,że to się da naprawić tanim kosztem aby było idealnie,sam wiesz że są tacy co nazywają naprawą, po przez "oszukanie"ECU po przez zmianę rezystancji,np;(zmianę położenia palca)to nie naprawa
Ale każdy elektronik potwierdzi że jeszcze da radę na dłuższy czas naprawić o ile nie jest uszkodzona fizycznie oprócz wytarcia. Te przesunięcie palca nie polega na przesunięciu skretnie lecz na przesunięciu wzdłużnie i wcale nie trzeba oszukiwać ECU bo parametry się nie zmieniają. Ścieżka jest szersza dużo od ślizgu i o to chodzi żeby później wykorzystać to co nie pracowało.
Takie coś to możesz zrobić sobie,bądz koledze od którego nic nie skasujesz,ja tam takich pseudo napraw nie stosuję,bo po co ma 'klient' wrócić z żalem" i psuć mi opinię
Panowie a czego to wina ja auto jedzie normalnie, normalnie przyśpiesza...
A ja ściągnę nogę z gazu, to już tylko schodzi z obrotów, zero reakcji na gaz, spadnie do 1.1tyś obrotów i jedzie normalnie.. Albo po wciśnięciu sprzęgła.. No i odpalanie, rano ja zimny pali jak zawsze od strzała.. Ale jak już ciepły to pali jak stary polonez... ok. 10s kręcenia rozrusznikiem... ;/
Auto to b4 1z na boschu..
A ja ściągnę nogę z gazu, to już tylko schodzi z obrotów, zero reakcji na gaz, spadnie do 1.1tyś obrotów i jedzie normalnie.. Albo po wciśnięciu sprzęgła.. No i odpalanie, rano ja zimny pali jak zawsze od strzała.. Ale jak już ciepły to pali jak stary polonez... ok. 10s kręcenia rozrusznikiem... ;/
Auto to b4 1z na boschu..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak to czego 8-) tego <ok>paji pisze:Panowie a czego to wina ja auto jedzie normalnie, normalnie przyśpiesza...
A ja ściągnę nogę z gazu, to już tylko schodzi z obrotów, zero reakcji na gaz, spadnie do 1.1tyś obrotów i jedzie normalnie.. Albo po wciśnięciu sprzęgła.. No i odpalanie, rano ja zimny pali jak zawsze od strzała.. Ale jak już ciepły to pali jak stary polonez... ok. 10s kręcenia rozrusznikiem... ;/
a dokładniej kończącego się nastawnika potencjometrycznego,i jestem tego pewien na 100% 8-) bo to ewidentny i powtarzający się objaw u wielu włascicieli audi 80 na starym osprzęcie boschapaji pisze:Auto to b4 1z na boschu.
\MUNIOR pisze:a dokładniej kończącego się nastawnika potencjometrycznego,i jestem tego pewien na 100% bo to ewidentny i powtarzający się objaw u wielu włascicieli audi 80 na starym osprzęcie boscha
Tak przypuszczałem... ;/ czytając inne posty na forum.
I co teraz kolego robić ??
Można z tym jeździć, jeszcze z dwa tyg?
Tego nastawnika się nie czyści ??
Wymiana całej pompy, czy tylko nastawnika? Jakie koszta?
Bo pompy od np. od afn nie wsadzę ?? Albo nawet z nowszego 1z?
Przepraszam za tyle pytań..
Pozdrawiam!