Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 22:12

krew mnie zalewa jak mam takie sytuacje bo niby moc pod maska jest ale obecnie niedostepna. czasami to mam ochote wsadzic szmate w bak i to podpalic:D

ale moze jakos da sie to ogarnac... moze...

[ Dodano: 2011-10-28, 22:15 ]
KORU pisze:
Black86 pisze:juz nie chodzi o gaz tylko szlak mnie trafia bo niby pod maska 170km a dymaja mnie na swiatlach 90konne audi .
:mrgreen: :-D

Spko Harrego Cabrio z 7A pod maska tez na poczatku miało problem wyprzedzić 2.0 ABT przy 130 km/h :mrgreen:


130km/h to juz zawrotne predkosci jak na to audi... trzeba sporej trasy zeby z niego 160 wydusic

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 22:24

:O

o chopie... to masz masakrę tam. Wkleję w przyszłym tygodniu jak przyspiesza moje 7A to się przekonasz jak powinna seria jeździć.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 22:27

jak bys mogl do daj jakies namiary na siebie np. gg zeby mozna bylo normalnie pogadac to moze bysmy to jakos ogarneli

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 22:30

w ciągu tygodnia w pracy na tlenie jestem, od poniedziałku do piątku 7-17
Namiary dostaniesz w pw.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 22:34

wielkie dzieki.:) nie mam juz pomyslow co moze byc nie tak z tym silnikiem a wymienianie osprzetu po kawalku to worek pieniedzy bez dna, poprzedni wlasciciele widac wogole nie dbali aby tylko wlac i jechac. dobrze by bylo trafic na wczesniejczego wlasciciela z lipska to moze bym sie dowiedzial czegos wiecej o tym aucie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 22:38

ale tam dużo osprzętu nie ma tak naprawdę...
Powiedz mi czy jeździłeś na benzynie na tyle długo, żeby sprawdzić ile pali jej na 100km ?

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 22:40

nie mialem okazji bo kulalo na benzynie teraz juz da sie jezdzic na PB , zrobie sobie wycieczke i sprawdze ile pali na benzynie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 22:42

to sprawdź i napisz, co dokładnie zrobiłeś i wymieniłeś. Mam podejrzenia ale musisz mi powiedzieć co robiłeś. Dokładnie.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 22:47

jak narazie to wymienilem kopulke i palec. wyczyscilem przeplywke i doszczelnilem dolot i odme. czekam teraz na wyplate i nastepne do wymiany pojda kable WN i swiece. rozrzad sprawdzony i jest dobrze spiety. co Twoim zdniem moze byc nie tak?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 22:58

olej kable, jeśli w nocy nie błyszczą, dla pewności spsikaj wodą ze spryskiwacza od mycia okien typu CIF czy Mr Muscle , jak będą w nocy iskrzyć to wtedy zmieniaj, a świece sprawdź tylko czy nie są wypalone i ustaw przerwy równe na 0.8 mm. Wklej ich zdjęcie na forum, ich elektrod, jeśli będą OK to ich nie wymieniaj, bo i po co.
Myślę, że następnym krokiem powinno być sprawdzenie resistor packa, czy ma dobrą oporność, oraz sprawdzenie kompresji silnika. Na ciepłym i z wykręconymi wszystkimi świecami.
Jeśli to jest OK to następne w kolejności to stukowce, trzeba sprawdzić czy czasem one niepotrzebnie nie stukają, objawia się to też wysokim spalaniem i tym, że auto nie jedzie. Dalej sprawdzenie multimetrem czy lambda pracuje, napięcie powinno falować na multimetrze.
Dalej to do sprawdzenia wtryskiwacze...
i... to właściwie wszystko chyba. Tam nic więcej nie ma co się popsuć...

[ Dodano: 2011-10-28, 23:00 ]
OK, jeszcze potencjometr przepustnicy.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 23:03

lambde wyblyskalo w kodach podepne sie miernikim i zobaczymy co pokaze , opornice wtryskow sprawdze jutro, tylko musze dojsc jak tam zmierzyc napiecie i przy okazji sprawdze siwece. jak tylko to zrobie dam info co i jak.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 23:06

opornicy nie sprawdzasz napiecia tylko oporność, musi być ok 8 ohm.

[ Dodano: 2011-10-28, 23:10 ]
lambdę mogło wybłyskać przez emulator z LPG to nie jest do końca powiedziane. Zależy jak tam jest podpięta elektryka lpg...

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 28 paź 2011, 23:17

posprawdzam i dam znac dobrze bylo by znalesc chemat jak sprawdzic tą opornice

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2011, 23:33

ale tam nie ma co schematów szukać! jest 6 drucików, jeden zasilający i 5 wyjściowych.
Znajdziesz zasilający , bo tylko na nim będzie przejście na pozostałych 5, i będzie wskazywał opór, a jeśli nie będzie oporu to tam też nie będzie przewodu zasilającego. Proste jak drut.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 29 paź 2011, 14:57

no wiec tak wykrecilem swiece tzn pierwsze 2 bo reszty nie bylo sensu sprawdzac elektrody sa powypalane koloru brazowego . zrobilem zdjecia i wrzuce na czasie bo tel mi wariuje i nie moge ich zgrac chwilowo.


a co do potecjometra przepustnicy to na stronie wczesniej sa pomiary rezystancji na pinach i na 90% jest padniety

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl