Post
autor: Leo » 28 paź 2011, 22:58
olej kable, jeśli w nocy nie błyszczą, dla pewności spsikaj wodą ze spryskiwacza od mycia okien typu CIF czy Mr Muscle , jak będą w nocy iskrzyć to wtedy zmieniaj, a świece sprawdź tylko czy nie są wypalone i ustaw przerwy równe na 0.8 mm. Wklej ich zdjęcie na forum, ich elektrod, jeśli będą OK to ich nie wymieniaj, bo i po co.
Myślę, że następnym krokiem powinno być sprawdzenie resistor packa, czy ma dobrą oporność, oraz sprawdzenie kompresji silnika. Na ciepłym i z wykręconymi wszystkimi świecami.
Jeśli to jest OK to następne w kolejności to stukowce, trzeba sprawdzić czy czasem one niepotrzebnie nie stukają, objawia się to też wysokim spalaniem i tym, że auto nie jedzie. Dalej sprawdzenie multimetrem czy lambda pracuje, napięcie powinno falować na multimetrze.
Dalej to do sprawdzenia wtryskiwacze...
i... to właściwie wszystko chyba. Tam nic więcej nie ma co się popsuć...
[ Dodano: 2011-10-28, 23:00 ]
OK, jeszcze potencjometr przepustnicy.