Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI] wyciek oleju kołoturbiny

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

[1.9TDI] wyciek oleju kołoturbiny

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 11:47

Witam zajechałem na podwórko i strasznie dziwnie chodził zaglądam pod maskę i olej znajdował się pod tą gumą. w kwadracie. Jeszcze jedno ta guma w kwadracie ja mam ją inna taką twardszą i skręconą na opaskę metalowa bo nigdzie jej nie było ale to już długo i było ok.
A olej znajduje się pod tą gumą wszędzie tam w okolicach podciśnienie EGR
Obrazek
PS: Jak by ktoś wiedział gdzie dostać taką gumę miększą to proszę o link.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 paź 2011, 11:59

Skoro masz tam olej to innej opcji jak nieszczelność niema, możesz mieć pękniętą właśnie tą gumę lub uszkodzoną uszczelkę od kolektora/egr. Posprawdzaj dokładnie, wymień elementy uszkodzone wyczyść wszystko i będzie dobrze. Auto Ci nie kopci teraz mocniej ? nie spadła moc ?

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 12:02

Moc troszkę i kopci lekko przy odpalani. Ale pali 7,6mi spalił i normalna jazda.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 paź 2011, 12:05

Zwiększenie spalania to albo nieszczelność w dolocie tak jak by to wskazywało, albo lejące wtryski. Posprawdzaj szczelność układu doładowania.

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 12:12

Ale wtryski sprawdziłem to doładowanie na pewno.
A ta uszczelka jak wygląda albo jak się nazywa??

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 paź 2011, 12:19

Uszczelka niema nazwy konkretnej w sklepie mówisz o co Ci chodzi i Ci konkretne uszczelkę dobiorą.

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 12:25

a no spoko teraz bede zmieniał filtry olej itp to i to wymienię
Dzięki za pomoc

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 30 paź 2011, 15:36


MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 15:47

Jeszcze jedno to się stało tak ze jak z niskich obrotów dąłem na wieksze redukcją biegów i gaz odcięło na sekundę.
To może być od tego?
Uszczelkę kupię jutro serdeczne dzięki za link:) <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 30 paź 2011, 15:54

zaślep odrazu EGR-a <ok>

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 paź 2011, 17:50

MichalxQ7 pisze:olej znajdował się pod tą gumą.
Olej z pod tej gumy to albo odma albo suszarka puszcza na icka. Zrzuć przewód odmy z przewodu przepływka-turbo i zobacz co się tam dzieje, ewentualnie odkręć przewód z suszarki i zobacz czy łopatki nie są zababrane olejem.
Proponował bym od razu zrobić wolną odmę i tak jak gibaj pisze zaślepić EGR-a.
Jeżeli tu będziesz miał sucho to zwal przewód torbo-ic i zobacz jak tam wygląda.
MichalxQ7 pisze:i gaz odcięło na sekundę.
Nie masz powietrza w przewodach paliwowych?
Lub druga opcja to nastawnik w Twoim wypadku potencjometryczny, a on potrafi w taki sposób dać znać że kończy powoli żywot.

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 18:49

To nastawnik na pewno a gdzie on jest na wale przy pompie czy gdzie??
To przy pompie on jest to chyba to nie??
http://obrazki.elektroda.pl/8145152200_1306760061.jpeg

To chyba to.
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... udi+80+1.9
Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 18:56 przez MichalxQ7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 paź 2011, 18:54

MichalxQ7 pisze:To nastawnik na pewno a gdzie on jest na wale przy pompie czy gdzie??
Nastawnik to górna część pompy wtryskowej ;-)

MichalxQ7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:41
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: MichalxQ7 » 30 paź 2011, 19:01

Mam już znalazłem 300zł
I to przez niego pali 7,6??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 paź 2011, 19:13

MichalxQ7 pisze:Mam już znalazłem 300zł
Ty się tak bardzo nie rozpędzaj z nastawnikiem potencjometrycznym jest tak że masz małe szanse kupić używany który będzie w lepszej kondycji od Twojego.
I to przez niego pali 7,6??
A sprawdzałeś dawkę? Wtryski nie leją?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl