Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 coupe 7A] wolny wężyk,gdzie wchodzi?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

[90 B3 2.3 coupe 7A] wolny wężyk,gdzie wchodzi?

Post autor: wojtbert » 31 paź 2011, 14:44

Panowie gdzie powinien wchodzić ten wężyk Obrazek wychodzi z odmy na dole silnika ale gdzie powinien wchodzic?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 paź 2011, 15:21

sprawdż czy do przepustnicy dochodzi odma.
to nowszy 7A?

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 31 paź 2011, 15:25

odma wchodzi przed przepustnicą do gumy łączącej filtr powietrza z przepustnicą , tak to nowszy 7a

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 paź 2011, 15:28

masz tutaj podciśnienia Twojego silnika.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 31 paź 2011, 15:46

wydaje mi sie że to nie jest żaden z węży podciśnieniowych z rysunku bo ten u mnie idzie od dołu silnika wychodzi z odmy więc powinien chyba wchodzić gdzieś w tą gumę przepływomierz-przepustnica

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 paź 2011, 15:52

to jeszcze wg tego powinien wchodzić ten wężyk w okolcie przepustnicy.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 03 lis 2011, 10:54

wolny wężyk powinien wchodzić tutaj Obrazek u mnie to wejście przy przepustnicy jest zaślepione, czy wolny wężyk który idzie od odmy może mieć jakiś wpływ na pracę silnika? i do czego on służy?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2011, 10:56

Służy do odpowietrzenia odmy. Ma wpływ, jeśli masz zbyt duże przedmuchy na pierścieniach. A tak, to nie. Zaślep go i spokój.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 03 lis 2011, 11:05

ach... a już myslałem, że to może być przyczyną, że jak mam podpięty krokowiec i jadąc wysprzęglam to obroty mi zostają na jakieś 2-3sek. np. na 2500rpm

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2011, 11:20

nie, to wina krokowca zazwyczaj, lub dziury gdzieś w układzie podciśnieniowym.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 03 lis 2011, 13:20

wężyk od regulatora ciśnienie paliwa był sparciały i popękany więc go odrazu wymieniłem poprawy zero i zauważyłem że jeden kabelek jest ułamany od tego czujnika co to za czujnik i za co odpowiada? Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2011, 13:31

to jest czujnik przykręcony na takiej blasze ? czy wkręcany w głowicę?

swoją drogą niezły syf masz w kolektorze, i to dzięki odmie...

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 03 lis 2011, 13:37

tak to jest czujnik na blaszce a zdjęcie jest zapożyczone z innej strony

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2011, 13:39

to jest czujnik który włącza wentylator po wyłączeniu silnika, usuwając tzw. korek cieplny spod maski silnika.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 03 lis 2011, 13:57

czyli to tez nie jest winowajca więc co to może być obroty na jałowym za wysokie 1100-1200 czasami jak dotknę gazu to spadają na 1000 a przy tym cały czas telepie silnikiem, spaliny śmierdzą jak by nie przepalał całej wachy a z wydechu słychać takie małe strzały vag nic nie pokazuje jestem w stanie zainwestowac trochę kasy w ten samochód ale nie wiem co kupic i od czego zacząć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl