[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Zima może już przyjść , a na lato załóż cos takiego , szczęki opadną wszystkim
http://moto.allegro.pl/rh-turbo-p-bbs-s ... 09902.html
http://moto.allegro.pl/rh-turbo-p-bbs-s ... 09902.html
misiek_30, a rozmawiałem z nim na temat tych felg, ale zostanę przy moich, bo i tak mam takie same szerokości felg. W moich PD rotor jest za rantem, a nie na rancie (co zabiera ponad pół cala widoczności), przez co moje ranty będą wydawać się szersze
W Turbo P denerwuje mnie to, że nie było lewych i prawych felg. Przez co auto inaczej wygląda z lewej strony, a inaczej z prawej.
Ewentualnie swoje też zapodam w full poler, bo wtedy fele wydają się większe i bardziej przyciągają wzrok ale wymagają więcej opieki... cała zima na myślenie i szukanie ewentualnie czegoś innego <ok>
W Turbo P denerwuje mnie to, że nie było lewych i prawych felg. Przez co auto inaczej wygląda z lewej strony, a inaczej z prawej.
Ewentualnie swoje też zapodam w full poler, bo wtedy fele wydają się większe i bardziej przyciągają wzrok ale wymagają więcej opieki... cała zima na myślenie i szukanie ewentualnie czegoś innego <ok>
misiek_30, ale ja nie będę nim jeździł w zimę. Audi stoi ciągle w cieplutkim, wentylowanym garażu. Te koła kupiłem na wypadek pożaru, zalania etc. (bo miałem pożar garażu rok temu 1 grudnia i ciężko było mi wyjechać po śniegu). Natomiast gdy będzie suchutka fajna pogoda, lub po prostu gdy będę miał akurat chęć to się przejadę np. na spota audi
RH Turbo oraz Turbo P zawsze były zakręcone w lewo i nie było zakręconych w prawo, więc nie ma się z kim wymieniać
RH Turbo oraz Turbo P zawsze były zakręcone w lewo i nie było zakręconych w prawo, więc nie ma się z kim wymieniać
a takie ale nie skręcane to będzie chociaż +1 do lansu, czy poza własnym podwórkiem nie ma co się pokazywać?misiek_30 pisze:Zima może już przyjść , a na lato załóż cos takiego , szczęki opadną wszystkim
http://moto.allegro.pl/rh-turbo-p-bbs-s ... 09902.html
gornik, nie myl Artec Turbo P z ETA BETA TURBO. Te pierwsze kosztują jak podstawowe audi cabrio, a te drugie dwa razy tyle :mrgreen: Oczywiście marzyłem pół roku temu o Eta Beta Turbo, ale kupiłem RH z nowymi markowymi oponami i na razie muszą wystarczyć... choć jest kilka wzorów, które wolałbym od PZ... jak się trafią to na pewno pokażę <ok>
Kupiłem kierownicę z Audi S8 2002r, taka jak poniżej:
i mam pytanie czy miałby ktoś na sprzedaż redukcję wieloklinu? Akurat na allegro nie ma w tej chwili.
W związku z tym, gdy zdemontuję obecną kierownicę wystawię ją na sprzedaż. Może jest ktoś chętny?
Obecne tarcze i piasty 4x108/5x108, dystanse 25mm z przejściem na 5x112, zaciski z jarzmami i klockami są do sprzedania. Zestaw jest po renowacji, błyszczy czarnym matem, hamuje bardzo dobrze lepiej niż heble z 2.3, 2.0 i w dół wszystko profesjonalnie przygotowane i zwymiarowane do milimetrów, nie ma bicia, czy piszczenia klocków (dodatkowo malutko pylą).
i mam pytanie czy miałby ktoś na sprzedaż redukcję wieloklinu? Akurat na allegro nie ma w tej chwili.
W związku z tym, gdy zdemontuję obecną kierownicę wystawię ją na sprzedaż. Może jest ktoś chętny?
Obecne tarcze i piasty 4x108/5x108, dystanse 25mm z przejściem na 5x112, zaciski z jarzmami i klockami są do sprzedania. Zestaw jest po renowacji, błyszczy czarnym matem, hamuje bardzo dobrze lepiej niż heble z 2.3, 2.0 i w dół wszystko profesjonalnie przygotowane i zwymiarowane do milimetrów, nie ma bicia, czy piszczenia klocków (dodatkowo malutko pylą).
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: