[B4 Coupe Q AAH] Pierwsze quattro
[B4 Coupe Q AAH] Pierwsze quattro
Witam Nie dawno bo jakieś 2 miesiące temu stwierdziłem, że czas zmienić auto na cztery łapy <ok> Zakupiłem swoje pierwsze Audi, a konkretniej Coupe 2.8 quattro Auto niestety okazało się odrobinę kiblem ale na szczęście cena była dość adekwatna. Jak się okazało nie długo po zakupie miałem więcej pytań niż odpowiedzi, wiadomo, że nie na każde pytanie je znajdę więc pomyślałem, że przy okazji się pochwalę i zacznę temat tej uroczej skarbonki
:idea: A więc na wyposażeniu przy zakupie było:
el. szyby
el. lusterka
podgrzewane fotele
centralny zamek
LPG sekwensja
wspomaganie
światła z fabryki Disneya
alu Dezent 16" / 9"
białe zegary główne i dodatkowe
alarm
Auto prezentuje się ogólnie nie źle (gdyby nie te światła) jako, że ma nowy lakier. Ogólnie auto pomalowane jest ekstra czego nie można powiedzieć o przygotowaniu go do tego malowania (chłopak sam to robił). Ogólnie uszczelki pozahaczane, wnętrze oczywiście całe w białej farbie no i nie wszędzie jest lakier, miejscami np. przy otwarciu drzwi jest stary błękitny taki. Silnik w naprawdę przyzwoitym stanie, elegancko i kulturalnie pracuje, oleju nie ubywa praktycznie wcale a troszkę się poci na pokrywie więc jest naprawdę w porządku pod kątem mechanicznym
:idea: Zdjęcia
:idea: Póki co zdążyłem wymienić:
świece na ori
Łożysko na piaście przód
końcówki drążków
czujnik położenia wału ori
sonda lambda ori
cała instalacja gazowa nowa na nowo puszczona z głową :!: , nowe przewody wszystkie.
oryginalna puszka filtra powietrza
zegary główne na czarne ( dodatkowe nie długo )
cały tylny most
:idea: Przyszedł czas na mankamenty.
Więc przy malowaniu pozatykane zostały kanały odpływowe, z tyłu się wylewa przez lampy do środka <osohozi>
W środku wszędzie ten osad z lakieru, tapicerkę już wyprałem, staram się systematycznie doczyszczać resztę.
Sprzęgło umierające jest,
Rozrząd też jakiś taki nijaki, trzeba wymienić,
Nie działa temperatura płynu.
Nie dawno miałem zwarcie, luźny kabel od podświetlania schowka dotknął budy i zaczął się topić na wysokości kierownicy, ogólnie kupa dymu i dziwne myśli, po naprawie na stałe świeci mi się podświetlenie zegarów głównych, pokręteł od ogrzewania, tunel i podświetlanie tablicy rejestracyjnej. Rozbierałem już przód 3 razy i nie mogę znaleźć nic, póki co "wyciszam", pobór prądu jest lecz nie wielki ale walczę walczę :!:
Wydech ma sporo dziur, a kolanka do kolektora zamiast nakrętki UWAGA - są przyspawane :!: dzięki czemu szczelność zerowa, reszta na podobnym poziomie.
Niestety nie dostałem tapicerki bagażnika przy zakupie
Nie oryginalna tylna szyba.
Przednia szyba okrutnie poodpryskiwana i pęknięta w prawym dolnym rogu.
Siłowniki tylnej klapy umarły już dawno
:arrow:poduszki pod silnikiem są do wymiany
Jest jeszcze oczywiście miliard innych rzeczy które są do zrobienia ale nie jestem w stanie wszystkiego tak na raz ogarnąć.
Bardzo mocno wierzę w to, że w razie potrzeby będę mógł liczyć na uczynnych forumowiczów z "Audi 80 Klub Polska" :mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
:idea: A więc na wyposażeniu przy zakupie było:
el. szyby
el. lusterka
podgrzewane fotele
centralny zamek
LPG sekwensja
wspomaganie
światła z fabryki Disneya
alu Dezent 16" / 9"
białe zegary główne i dodatkowe
alarm
Auto prezentuje się ogólnie nie źle (gdyby nie te światła) jako, że ma nowy lakier. Ogólnie auto pomalowane jest ekstra czego nie można powiedzieć o przygotowaniu go do tego malowania (chłopak sam to robił). Ogólnie uszczelki pozahaczane, wnętrze oczywiście całe w białej farbie no i nie wszędzie jest lakier, miejscami np. przy otwarciu drzwi jest stary błękitny taki. Silnik w naprawdę przyzwoitym stanie, elegancko i kulturalnie pracuje, oleju nie ubywa praktycznie wcale a troszkę się poci na pokrywie więc jest naprawdę w porządku pod kątem mechanicznym
:idea: Zdjęcia
:idea: Póki co zdążyłem wymienić:
świece na ori
Łożysko na piaście przód
końcówki drążków
czujnik położenia wału ori
sonda lambda ori
cała instalacja gazowa nowa na nowo puszczona z głową :!: , nowe przewody wszystkie.
oryginalna puszka filtra powietrza
zegary główne na czarne ( dodatkowe nie długo )
cały tylny most
:idea: Przyszedł czas na mankamenty.
Więc przy malowaniu pozatykane zostały kanały odpływowe, z tyłu się wylewa przez lampy do środka <osohozi>
W środku wszędzie ten osad z lakieru, tapicerkę już wyprałem, staram się systematycznie doczyszczać resztę.
Sprzęgło umierające jest,
Rozrząd też jakiś taki nijaki, trzeba wymienić,
Nie działa temperatura płynu.
Nie dawno miałem zwarcie, luźny kabel od podświetlania schowka dotknął budy i zaczął się topić na wysokości kierownicy, ogólnie kupa dymu i dziwne myśli, po naprawie na stałe świeci mi się podświetlenie zegarów głównych, pokręteł od ogrzewania, tunel i podświetlanie tablicy rejestracyjnej. Rozbierałem już przód 3 razy i nie mogę znaleźć nic, póki co "wyciszam", pobór prądu jest lecz nie wielki ale walczę walczę :!:
Wydech ma sporo dziur, a kolanka do kolektora zamiast nakrętki UWAGA - są przyspawane :!: dzięki czemu szczelność zerowa, reszta na podobnym poziomie.
Niestety nie dostałem tapicerki bagażnika przy zakupie
Nie oryginalna tylna szyba.
Przednia szyba okrutnie poodpryskiwana i pęknięta w prawym dolnym rogu.
Siłowniki tylnej klapy umarły już dawno
:arrow:poduszki pod silnikiem są do wymiany
Jest jeszcze oczywiście miliard innych rzeczy które są do zrobienia ale nie jestem w stanie wszystkiego tak na raz ogarnąć.
Bardzo mocno wierzę w to, że w razie potrzeby będę mógł liczyć na uczynnych forumowiczów z "Audi 80 Klub Polska" :mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 20:40 przez vagman, łącznie zmieniany 5 razy.
Na wszystko przyjdzie czas, powoli, systematycznie, a do celu ! Nie odpuszczajmy, a będzie fajnie :mrgreen:ltrs pisze:Powoli i systematycznie i jak wszystko ogarniesz, to czuję, że będzie ciekawy temat do śledzenia :-> Ja też sobie taką listę zrobiłem i minęły dwa lata, a lista ciągle istnieje :roll:
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
vagman,
Kolegu tu podpowiem, podmień przepływomierz i przejedź się jeszcze raz, powinno pomóc to taka pierwsza z podstawowych rzeczy
Co do auta to fajne, ogarniesz powoli i na wiosne będzie miodzo, nie podobaja mi się na nim te 16 z takim rantem i balonem a do tego z seryjną zawiechą
Kod: Zaznacz cały
:arrow: Dziwne mulenie auta, wcześniej przerywał to był to czujnik położenia wału, a teraz tak przymula, dodajesz gazu troszkę i przyspiesza, nagle taka dziura okrutna (nie ruszając gazu) tak ciągnie ciągnie ciągnie i załapuje z powrotem i zaczyna przyspieszać jak powinien - chyba, że wcisnę gaz do samego końca to jest od razu ogień.
Co do auta to fajne, ogarniesz powoli i na wiosne będzie miodzo, nie podobaja mi się na nim te 16 z takim rantem i balonem a do tego z seryjną zawiechą
Tak też chciałem zrobić ale pomyślałem by zacząć od wywalenia stożka bo nie wiadomo co tam wpuszcza więc póki co skupiałem się bardziej na filtrze ale postaram się ogarnąć przepływomierz i zobaczyć czy są zmianyPuSzEk pisze:Kolegu tu podpowiem, podmień przepływomierz i przejedź się jeszcze raz, powinno pomóc to taka pierwsza z podstawowych rzeczy
A alu już wiszą na alledrogo, muszą wejść na bank 17" ale jeszcze nie wiem czy skręcane chce czy nie
No i oczywiście na dół, póki co szukam gwintu, zima długa...