[80 B3 SB] Luz na wałku pompy wtryskowej i wyciek
[80 B3 SB] Luz na wałku pompy wtryskowej i wyciek
Witam, Czy w pompie wtryskowej z SB główny wałek jest podparty na łożyskach czy na jakichś tulejach z brązu itp? Bo mam wyciek z uszczelniacza na wałku i kapkę schodzi mi pasek rozrządu ale sam uszczelniacz nic nie da bo trzeba najpierw skasować ten luz, więc czy jest możliwość naprawy tej pompy czy do wymiany jest korpus?
łożyskowane tulejka z brązu jak np rozrusznik , naprawa wątpię żebyś podołał pompa w proszek do czystego korpusu nieopłacalna , taniej kupisz 2 i lepszą
Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 20:19 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
I o to mi chodziło Vision, jutro będę ją rozbierał do gołej skorupy i zobaczę co i jak. Powolutku wszystko sobie zaznaczę co jak ma być i gdzie. Trochę pooglądałem zdjęć z tej stronki LINK i nie wygląda pompa w środku aż tak strasznie. No i oczywiście dam znać jak to wygląda i czy jest sens dalej ją naprawiać.
No to daję
Pompa rozebrana do gołej obudowy, w środku nie znalazłem żadnych opiłków a na najważniejszych podzespołach nie ma ani jednej ryski. Jedynym problemem są te tulejki oraz uszczelniacz. Na chwilę obecną prace stoją, czekam na części.
Parę fotek:
Jak widać pompiarz oznaczył elektrografem głowiczkę oraz tłoczek datą regeneracji
Ciekawe czy da się sprawdzić czy ta głowiczka jest oryginalna z tej pompy czy z jakiejś innej...
Pompa rozebrana do gołej obudowy, w środku nie znalazłem żadnych opiłków a na najważniejszych podzespołach nie ma ani jednej ryski. Jedynym problemem są te tulejki oraz uszczelniacz. Na chwilę obecną prace stoją, czekam na części.
Parę fotek:
Jak widać pompiarz oznaczył elektrografem głowiczkę oraz tłoczek datą regeneracji
Ciekawe czy da się sprawdzić czy ta głowiczka jest oryginalna z tej pompy czy z jakiejś innej...