[80 b3 '87] Felgi 17"
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
[80 b3 '87] Felgi 17"
Czy do mojej b3 z seryjnym zawieszeniem wejdą 17 i jeśli tak to jaki profil musiały by mieć opon??
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
czemu :?: Ja jeżdżę 2 lata na profilu 45 i 40 i kicie 60/50 i jakoś nic nie dokładałem do zawiasu... :roll:kolczu pisze:i zawieszenie co pol roku do wymiany
wino moim zdaniem do b3 16" to max... Jak chcesz więcej komfortu to daj 15", jak gleby nie będzie to w większe koła bym się nie bawił bo to śmiesznie będzie wyglądać
Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 10:45 przez Niki20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
felgi
ja właśnie czekam na 17-ki -do b3 spokojnie podpasują i będę je miał na profilu 40, przy obniżonych springach mógłby być problem żeby nie trzeć o asfalt podwoziem :mrgreen:
ale przy seryjnej zawieszce nie powinno być problemu,
a 17-ki po to się zakłada na takie auta by to "wyglądało" i robiło efekt a nie do wyścigów ulicznych-bo wiadomo wtedy każda zawiecha pójdzie przy takim kapciu -w .... i to po 3-misiącach
:->
ale przy seryjnej zawieszce nie powinno być problemu,
a 17-ki po to się zakłada na takie auta by to "wyglądało" i robiło efekt a nie do wyścigów ulicznych-bo wiadomo wtedy każda zawiecha pójdzie przy takim kapciu -w .... i to po 3-misiącach
:->
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
:shock: Chyba sobie żartujesz :?:Maverick147 pisze:przy obniżonych springach mógłby być problem żeby nie trzeć o asfalt podwoziem :mrgreen:
to co Wy za części do tego zawiasu wkładacie że tak często trzeba remontować :?:Maverick147 pisze:a 17-ki po to się zakłada na takie auta by to "wyglądało" i robiło efekt a nie do wyścigów ulicznych-bo wiadomo wtedy każda zawiecha pójdzie przy takim kapciu -w .... i to po 3-misiącach
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
Niki20 -
ja tylko mówię że trzeba uważać już przy takiej feldze,
zawsze włożysz sobie 15' i niczym się nie przejmujesz, a przy 17' i niskim profilu jak wpadniesz w dziurkę przy większej prędkości może być niewesoło,
a części do zawiasu- zgadzam się tylko konkretne marki gwarantują stabilność przez dłuższy czas, i takie też ja mam
tył -monroe -gazowe
przód -TRW -też gazowe -wględnie dobra jakość za niezbyt wygórowaną cenę,
tulejki i inne elementy jeżeli ktoś kupuje przy wymianie najtańsze rzemieślnicze zamienniki-no to później -zawias się sypie wiadomo,
i koszty rosną potrójnie,
ja tylko mówię że trzeba uważać już przy takiej feldze,
zawsze włożysz sobie 15' i niczym się nie przejmujesz, a przy 17' i niskim profilu jak wpadniesz w dziurkę przy większej prędkości może być niewesoło,
a części do zawiasu- zgadzam się tylko konkretne marki gwarantują stabilność przez dłuższy czas, i takie też ja mam
tył -monroe -gazowe
przód -TRW -też gazowe -wględnie dobra jakość za niezbyt wygórowaną cenę,
tulejki i inne elementy jeżeli ktoś kupuje przy wymianie najtańsze rzemieślnicze zamienniki-no to później -zawias się sypie wiadomo,
i koszty rosną potrójnie,
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
no to to ja wiemMaverick147 pisze:ja tylko mówię że trzeba uważać już przy takiej feldze,
zawsze włożysz sobie 15' i niczym się nie przejmujesz, a przy 17' i niskim profilu jak wpadniesz w dziurkę przy większej prędkości może być niewesoło,
a części do zawiasu- zgadzam się tylko konkretne marki gwarantują stabilność przez dłuższy czas, i takie też ja mam
tył -monroe -gazowe
przód -TRW -też gazowe -wględnie dobra jakość za niezbyt wygórowaną cenę,
tulejki i inne elementy jeżeli ktoś kupuje przy wymianie najtańsze rzemieślnicze zamienniki-no to później -zawias się sypie wiadomo,
i koszty rosną potrójnie,
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
a jeszcze takie pytanko bo nie chcę zakładać nowego tematu,
nie wiem czy czytałeś mój ostatni post
https://audi80.pl/b3-80-pytanie-o-et-vt60741.htm
jak babka mnie wkręciła-ale nie o tym,
otóż zamówiłem te felgi 17' 215/40 ET 40 przy odbiorze zwrócę uwagę na rozstaw śrub :mrgreen:
ale czy szerokość 215 -nie sprawi problemu - w B4 raczej nie ale nie wiem jak to jest w b3???
nie chciałbym by się okazało że znów coś stanie na przeszkodzie i nie założę ich na Niunię.
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
co rozumiesz pod pojęciem "oryginalne zawieszenie" ???
nieobniżane bez gleby? czy chodzi Ci o oryginalne części od audi?
ja nie mam siebie gleby tylko stadard-jak założę początkiem tygodnia te felgi -to cyknę foto no i będziesz widział jak 17' wygląda na "oryginalnym" (czyt. nieobniżanym) zawieszeniu.
nieobniżane bez gleby? czy chodzi Ci o oryginalne części od audi?
ja nie mam siebie gleby tylko stadard-jak założę początkiem tygodnia te felgi -to cyknę foto no i będziesz widział jak 17' wygląda na "oryginalnym" (czyt. nieobniżanym) zawieszeniu.
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin