Witam kolegów. Dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę i wyciągnąłem pina z LDA i zmartwiło mnie :cry: to, że pod pinem było paliwo. Powiedzcie czy to już jest koniec pompy?
Zauważyłem również, że moje audi lepiej się zbiera jak jest zimne. Jak się rozgrzeje już jest trochę gorzej . Z góry dziękuje za odpowiedzi
[80 B3 1.6 TD SB] Olej napędowy pod pinem LDA
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej zużyty oring na bolcu po którym chodzi pin ,oring do wymiany po rozebraniu góry pompy ,ale jak bardzo nie cieknie to ja bym się nie czepiałŁukasz1990 pisze: Dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę i wyciągnąłem pina z LDA i zmartwiło mnie :cry: to, że pod pinem było paliwo. Powiedzcie czy to już jest koniec pompy?
O ile to nie wielki spadek mocy to powdodem jest prawdopodobnie brak ickaŁukasz1990 pisze:Zauważyłem również, że moje audi lepiej się zbiera jak jest zimne. Jak się rozgrzeje już jest trochę gorzej
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Jednak byłem zmuszony wymienić oring na bolcu po którym chodzi pin, bo paliwo zaczęło już cieknąć z odpowietrznika LDA. Po uszczelnieniu sucho pod pinem. Dla mnie robił to znajomy, ale jakby ktoś chciał robić sam to znalazłem w necie foto poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=389389.
Munior dzięki za trafną diagnozę .
Munior dzięki za trafną diagnozę .
Każde ,,SB" ma IC :roll:MUNIOR pisze:O ile to nie wielki spadek mocy to powdodem jest prawdopodobnie brak icka
[ Dodano: 2011-11-11, 19:25 ]
W silniku ,,JK" z pewnością go nie znajdziesz...gdyż nie posiadasz turbo i co się z tym wiąże pompy z LDAadasrogas pisze:a zna ktoś może wymiar tego oringa pod pinemo którym mowa wyżej?