Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 DZ] Migające kontrolki itd.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

[b3 1.8 DZ] Migające kontrolki itd.

Post autor: zibiwrc » 12 lis 2011, 06:25

Witam, mam mały problem - po odpaleniu samochodu dalej mrugają mi kontrolki od wody, oleju oraz ładowania. Nie mrugają mocnym światłem jak w momencie przekręcenia kluczyka ale trochę słabszym światłem , dziś do tego przygasało mi podświetlenie licznika i ogólnie lampka wew. , nawiewy itd. aż nagle gasząc auto przy bankomacie już nie chciało zapalić jak by padł akumulator, znalazłem trzech chętnych do pchania ale jak siadłem ponownie do auta to jakby nic się nie stało, wszystko ok. zapaliła i nic nie mruga. Po przejechaniu ok 5 km znowu wszystko mruga ale auto odpala na strzał. Miał ktoś taki problem?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lis 2011, 07:19

Zacznij od sprawdzenia napięcia ładowania, może regulator napięcia do wymiany sprawdź wysokość szczotek, może się już skończyły.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 12 lis 2011, 14:05

włożyłem akumulator 74 Ah z drugiej furki , i audiczka odpaliła bo, tamten już padł.
teraz mruga tylko i wyłącznie kontrolka ładowania, napięcie na klemach przy ok. 1500 obr.min
12.74 V , więc chyba alternator padł :/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lis 2011, 15:16

zibiwrc pisze:napięcie na klemach przy ok. 1500 obr.min
12.74 V
ewidentny brak ładowania powinno być ok 14V
zibiwrc pisze:więc chyba alternator padł :/
sam alternator pewnie nie tylko jak napisałem wyżej regulator napięcia w alternatorze

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 12 lis 2011, 22:42

obadałem że przy wyższych obrotach 3000 a 3500 utrzymanych przy min. 5 s. ładowanie jest w granicach normy 14,3 ~ 14,6 V aczkolwiek nie stałe tylko tymczasowe . ale już >3500 wzrasta do 16~17 v więc trochę za dużo , wymienię w poniedziałek regulator i mam nadzieję że będzie ok. dzięki wielkie za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl