Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 E COUPE B3] problem z ogrzewaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Piotrek coupe80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2011, 11:59
Lokalizacja: Skarżysko-KLamienna

[2.3 E COUPE B3] problem z ogrzewaniem

Post autor: Piotrek coupe80 » 12 lis 2011, 08:20

Witam Wszystkich! Moj problem polega na tym iz słabo mi grzeje moja audiczka. Mianowicie wymieniłem nagrzewnice na nową bo lała ai tak nie grzeje. Na 2 cos tam grzeje ale jak szybko jade jak włącze na 4 to leci prawie zimne. zawór sprawdzony domyka do konca... Co moze byc objawem.... Znajomy mówił ze może byc wyjęty termostat ale czy to ma jakis wpływ samochód ma normalna temperatóre wiatrak normalnie sie włacza...

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 12 lis 2011, 10:12

Wymień termostat.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 13 lis 2011, 00:01

Ja Kolega wyżej pisze to raz,dwa to jak wygląda temperatura silnika?-jeśli podczas jazdy spada to wina termostatu,i trzy to odpowiedni poziom płynu i odpowietrzenie układu.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 13 lis 2011, 09:17

mialem u siebie ten sam problem po wymianie termosatu wszystko wrocilo do normy

Piotrek coupe80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2011, 11:59
Lokalizacja: Skarżysko-KLamienna

Post autor: Piotrek coupe80 » 13 lis 2011, 09:24

Wymieniłem termostat i jest to samo. na 4 biegu nawiewu leci prawie zimne... Temperatura w normie 90 płyn także

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 13 lis 2011, 09:45

Sprawdź węże nagrzewnicy,zasilający i powrotny,czy grzeją jak powinny.Ewentualnie nagrzewnicę odpiąć od węzy i albo przedmuchać albo podpiąć wodę z sieci i przelać,kto wie,może coś w niej siedzi pomimo że jest nowa.No jeszcze kwestja jak wspominałem o poziomie i odpowietrzeniu.Nachodzi mi jeszcze do głowy myśl o sterowaniu klapkami wewnątrz kokpitu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl