[b4abt] słabe ogrzewanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
[b4abt] słabe ogrzewanie
ma problem moja andzia slabo grzeje a zima tuz tuz :-x problem polega na tym że jak tem spada poniżej 0 to autko słabo grzeje. w zeszłym roku zima tez wogóle nie grzała ale problem polegał na tym ze gaziarz obieg poprowadził przez reduktor. doszedłem do tego i wstawiłem trójniki z zwężkami na reduktor. grzanie jest nie takie jak powinno byc zwłaszcza w zimie.jak mam wieksze obroty to troche lepiej grzeje.pompa w. wymieniona klapki sie domykaja i otwieraja: nagrzewnica zapchana :?: z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi
A może zamiast wstwić trójniki połączyłbyś wszystko szeregowo?? tzn. od silnika przez nagrzewnice do parownika i spowrotem do silnika... wtedy rozgrzany płyn najpierw poleci przez nagrzwnice i nagrzeje Ci wnetrza, a przy trójnikach nie wiadomo do końca ile płynu przejdzie przez nagrzewnice (płyn poleci tam gdzie mu łatwiej a pewnie parownik masz nizej niz nagrzewnice)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
w sumie to prawda mozna i tak ale :?: jesli nagrzewnica jest przypchana to reuktor bedzie mi zamarzał tak mysle bo nie wiem czy dobrze.
[ Dodano: 2011-11-13, 09:21 ]
co do tem to silnik szybko łapie ja i wacha sie od90 do 95-97. w zimie przystawiam lekko chłodnice ale nie ma problemu z tem 90 to jest zawsze
[ Dodano: 2011-11-13, 09:21 ]
co do tem to silnik szybko łapie ja i wacha sie od90 do 95-97. w zimie przystawiam lekko chłodnice ale nie ma problemu z tem 90 to jest zawsze
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
Powiem tak próbowałem octem coś zdziałać ale nic nie poszło, trzeba by dac dobre stężenie octu zeby cos poszlo.Są specjalne plyny do plukania chlodnic może tego spróbuj.Ja najpierw wlałem płyn nagrzałem samochod do włączenia się wentylatora,zgasiłem silnik odczekałem aż wystygnie i pod króćce podpiąłem wąż ogrodowy na przemian
Ostatnio zmieniony 13 lis 2011, 19:37 przez marek25aa2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
no to git <ok> jutro zdam relacje jak poszło, :mrgreen:
[ Dodano: 2011-11-14, 17:01 ]
dzis zabrałem sie od rana zapłukanie nagrzewnicy. zalalem ja najpierw octem,2 godz i płukanko na przemian raz wlotowy kruciec raz wylotowy. sporo takiego syfu leciało jak rdza. :-x potem od nowa zalalem ale kwaskiem i 2 godz i płukanko..poskrecałem wszystko dolałem płynui dobvrze odpowietrzyłem choc łatwo nie było :-x teraz andzia ziora ogniem jak smok <ok> :oops: :mrgreen: koniec moich problemów bo kocham ciepełko 8-)
[ Dodano: 2011-11-14, 17:01 ]
dzis zabrałem sie od rana zapłukanie nagrzewnicy. zalalem ja najpierw octem,2 godz i płukanko na przemian raz wlotowy kruciec raz wylotowy. sporo takiego syfu leciało jak rdza. :-x potem od nowa zalalem ale kwaskiem i 2 godz i płukanko..poskrecałem wszystko dolałem płynui dobvrze odpowietrzyłem choc łatwo nie było :-x teraz andzia ziora ogniem jak smok <ok> :oops: :mrgreen: koniec moich problemów bo kocham ciepełko 8-)
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
- arturo61pg
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 gru 2009, 22:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
Do kabiny idą dwa węże jeden zasilający drugi powrót jak się zagrzeje samochód to zobacz czy oba są gorące jak nie to na jednym z nich jest odpowietrznik a jeżeli go nie ma to odkręcasz korek od zbiorniczka i przegoń samochód jak osiągnie normalną temperaturę. A jeżeli masz oba ciepłe to sparciały ci w nagrzewnicy gąbki i niestety miesza ci powietrze zimne z ciepłym. A jeżeli oba zimne to termostat źle działa i trzeba go jeszcze raz wymienić na dobrej firmy.