[80 B4 1.9TDI 1Z] Nalewki na zime.
[80 B4 1.9TDI 1Z] Nalewki na zime.
Witam mam okzaje kujpić opony nalewki na zime za 80 zł to jest bardzo dobra cena. Ale czy ne bedzie z nimi żadnych problemów miał ktoś takie juz czy one się nie rozwarstwiają czy coś??? Co prawda w zime nie ma takiego przeciązenia jak w lato na opony. pomóżcie.
napisz jaki rozmiar Cię interesuje. jestem z olsztyna więc nie jest tak daleko. te barumy które będe miał za ok 170 może 160 normalnie kosztują ok 200. oczywiście nowe ze sklepu (po małych rabatach)
Chociaż na przód nowe a na tył używki ale ori. przy używkach trzeba patrzeć na stan bieżnika i na datę produkcji (powinny być na boku 4 cyfry - dwie pierwsze to tydzień a drugie dwie to rok produkcji, np: 2206 tzn 22 tydzień 2006 roku).
Ja nawet do poloneza nalewek nie zakładałem. aaa fuu
Chociaż na przód nowe a na tył używki ale ori. przy używkach trzeba patrzeć na stan bieżnika i na datę produkcji (powinny być na boku 4 cyfry - dwie pierwsze to tydzień a drugie dwie to rok produkcji, np: 2206 tzn 22 tydzień 2006 roku).
Ja nawet do poloneza nalewek nie zakładałem. aaa fuu
daniel20, w tamtym roku ok listopada kupowałem na allegro nowe oponki Dębica Frigo2 15" 195/65 za 95zł szt. Przy komplecie przesyłka była gratis. Opony z 2006r.
Proponuję żebyś jeszcze poczekał. Jak zacznie się sezon to będzie konkurencja w branży i ceny będą bardziej przyjazne.
Nie kupuj byle czego bo tanie - później będziesz żałował jak inni pojadą a ty będziesz się ślizgał w miejscu...
Proponuję żebyś jeszcze poczekał. Jak zacznie się sezon to będzie konkurencja w branży i ceny będą bardziej przyjazne.
Nie kupuj byle czego bo tanie - później będziesz żałował jak inni pojadą a ty będziesz się ślizgał w miejscu...
Nalewki
Przekonaliście mnie. Szela pytałes jaki rozmiar mnie interesuje wiec nie wiem dokładnie. mam B4 wvant to albo 195/65/15 albo 185/65/15 nien wiem co lepsze no skoro nowet to juz na 4 koła a nie tylko na przód. pozdrawiam was i dzieki za odpowiedź niech wam Bóg w dzieciach wynagoriodzi
Rozmiar taki, jak zaleca producent. Do 80 B3 letnie są dopuszczone trzy rozmiary: 175/70R14, 195/60R14 i 205/50R15. A zimówki tylko 175/70R14. Podejrzewam, że B4 będzie miało podane 195/65R15, takie na jakich wyjeżdżało z fabryki. Nie wariujmy ze zmniejszaniem szerokości opon zimowych, wszak i tak najwięcej jeździ się po asfalcie, nie po śniegu.
Dlatego optymalnym rozwiązaniem będzie 185Plastman pisze:Rozmiar taki, jak zaleca producent. Do 80 B3 letnie są dopuszczone trzy rozmiary: 175/70R14, 195/60R14 i 205/50R15. A zimówki tylko 175/70R14. Podejrzewam, że B4 będzie miało podane 195/65R15, takie na jakich wyjeżdżało z fabryki. Nie wariujmy ze zmniejszaniem szerokości opon zimowych, wszak i tak najwięcej jeździ się po asfalcie, nie po śniegu.
Do B3 tylko takie, jeśli chodzi o zimówki. U mnie w garażu już leży komplet felg ze świeżutkimi Nokianami W, czeka to wszystko na śnieg. Na razie katuję letnie Toyo Proxes CF1 195/60R14. Wg serwisu <www.opony.com.pl> 80 B4 wyjeżdżało z fabryki na 185/65R15. Muszę dorwać jakiś katalog, to byłem na 100% przekonany, że B4 wychodziło na 195/65R15. Można też wejść tu: <http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp> . Wliczając stan polskich dróg, można założyć felgi 14' i opony o bardzo wysokim profilu do B4 (o ile 14 wchodzą), bo to zawsze kawałek wyżej od asfaltu do felgi się robi. Rany, gdzie nam przyszło jeździć, żebyśmy mieli takie drogi jak Niemcy, to na moim B3 już by siedziały jakieś 15, albo 16...
Generalnie moim zdaniem opony nalewane,bieżnikowane i inne tego typu wynalazki to były modne 20 lat temu. W owych czasach był problem z oponami i jezdziło się na czym popadło. Dzisiaj jest taki wybór w oponach jak i nowych,tak i w używanych więc "nalewajki" odpadają. Osobiście jeżdżę na 195/65/15 letnie i zimowe. Ale pamiętaj,nawet najlepsze opony nie zastąpią zdrowego rozsądku.