Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0] Opony ,felgi i szarpanie kierownicą

ODPOWIEDZ
mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

[B4 ABK 2.0] Opony ,felgi i szarpanie kierownicą

Post autor: mwmen » 16 lis 2011, 18:45

Pierwsze co chciałem napisać to że chyba temat powinien być w dziale technicznym ale nie mogę tam pisać . Ale przejdźmy do sprawy a mianowicie opony mam 205/45R16 przód i 225/40/16 tył i felgi 9cali szerokie ,pytanie jak u was sprawuje się taki zestaw lub o podobnych parametrach ,gdyż u mnie na równiutkim asfalcie jest super ale na koleinach i nierównościach to tak rzuca kierownicą że nieraz ciężko jest opanować auto .Zawsze tłumaczyłem sobie to szerokimi oponami i felgami ale znowu auta jeżdżą na wiekszych i szerszych seryjnie i nie rzuca kierą . Drugie pytanie brzmi ile wiatru pompować w opony ? może w tym jest myk ??

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 17 lis 2011, 01:33

Sam jezdze na 205 z przodu , jezdzilem tez na 225 i powiem tak , powyzej szerokości opony 200 trzymac kiere dwoma rekoma <ok> Jak sam zauwazyles na rownym jest ok , jakbys mial malo wiatru albo cos z kolami to by Ci do rowu zjezdzal albo na przeciwny pas.

Grego
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 22 lut 2010, 07:51

Re: [B4 ABK 2.0] Opony ,felgi i szarpanie kierownicą

Post autor: Grego » 17 lis 2011, 07:11

mwmen pisze:gdyż u mnie na równiutkim asfalcie jest super ale na koleinach i nierównościach to tak rzuca kierownicą że nieraz ciężko jest opanować auto .Zawsze tłumaczyłem sobie to szerokimi oponami i felgami ale znowu auta jeżdżą na wiekszych i szerszych seryjnie i nie rzuca kierą
Myk jest taki że auta na seryjnie szerokich mają trochę nowsze zawieszenie^_^
które inaczej reaguje na koleiny.

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 17 lis 2011, 07:57

No to w takim razie mam spokojne sumienie miałem jeszcze pomysł wsadzenia amortyzatora skrętu od 2.6 ciekawy jestem czy w ogóle była by jakaś różnica ,Próbował ktos już takich kombinacji ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl