Audi A6 c5 2.4... Na sprzedaż :((...
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
Audi A6 c5 2.4... Na sprzedaż :((...
Siema wszystkim.
Jakoś w czerwcu 2010 roku stałem się posiadaczem auta, które zawsze mi się podobało i chciałem być w jego posiadaniu.
Audi A6 C5 sedan rok produkcji 1998 w kolorze LY7L achatgrau, sprowadzona z Niemiec pod koniec 2006 roku, z pełną książką serwisową(ostatni wpis 08.2006 - 186tkm), pełną dokumentacją, nawet mam kartkę z dnia wyjazdu z salonu ze specyfikacją samochodu.
Silnik o pojemności 2.4L wykonany w technologi 30V i mocy 165 koni mechanicznych dostarcza bardzo fajnych wrażen z jazdy oraz słuchowych, połączony z 5-biegową skrzynią manualną o krótkich przełożeniach oraz napędzie na przednią oś.
Wyposażenie jak dla mnie wystarczające, mimo że jest ubogo:
-Klimatronik 2-strefowy.
-pełny FIS
-ABS
-ASR
-EDS
-centralny zamek
-Auto alarm wraz z systemem zabezpieczającym przed kradzieżą
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-4 poduszki
-podlokietnik
-elektrycznie sterowane, pompowane fotele wraz z podgrzewaniem
-4x elektryczne szyby z pakietem komfort
-zmieniarka
-oryginalny xenon D2S ze spryskiwaczami oraz układem samopoziomowania
-navigacja BNS - wyświetlana na FIS
-oryginalne 16" felgi z oponami 205/55/16
Zmiany dokonane w aucie:
-obniżenie o 40mm wzglądem serii H&R
-zmiana radia Chorus II na Sony CDX-A250
-lampy tylne LED
Plany:
-większe felgi (najlepiej 18" s-line) jest
-duże prawe lustro + od razu obudowy chrom in-pro
-gril i kratki zrobione na wzór plastra miodu z RS6
-pranie tapicerki u M1chała
-odwiedzić hamownie
-kupić wkońcu tą zaślepkę spryskiwacza
-przyciemnić szyby
-upgate hamulców na 312mm - temat odpuszczam.
Aktualnie w Audi wymieniłem/naprawiłem
-Sterownik ABS
-olej (Liquy Moly 10w40)
-termostat Wahler
-komplet filtrów Mann & Kentch
-postojówki (jedna przpalona)
-przepolerwałem prawą lampę bo była zmatowiona
-komplet hamulców ATE wraz z płynem ATE
Audi mimo przebiegu wynoszącego już ponad 272tkm(256 przy kupnie) prezentuje się naprawdę bardzo godnie, jest praktycznie niezawodne i nigdy nie miałem z nim problemów. Spalanie także potrafi bardzo miło zaskoczyć, ostatni mój powrót do kraju trasa na ponad 10 godzin, przy śpedniej prędkości 98km/h wynosiło 7.8l (wszystkie wskazania z FIS na paliwie 99 oktanowym Shell V-Power)
Kilka zdjęć poglądowych:
[center]16.11.2011[/center]
Zimy nie widać ani nie słychać, jednak wyścig zbrojeń już dawno się rozpoczął.
[center]04.01.2012[/center]
Słońca brak, ale +9*C było <rotfl> I tak to się prezentuje na setupie prawie-letnim <lol>
Jakoś w czerwcu 2010 roku stałem się posiadaczem auta, które zawsze mi się podobało i chciałem być w jego posiadaniu.
Audi A6 C5 sedan rok produkcji 1998 w kolorze LY7L achatgrau, sprowadzona z Niemiec pod koniec 2006 roku, z pełną książką serwisową(ostatni wpis 08.2006 - 186tkm), pełną dokumentacją, nawet mam kartkę z dnia wyjazdu z salonu ze specyfikacją samochodu.
Silnik o pojemności 2.4L wykonany w technologi 30V i mocy 165 koni mechanicznych dostarcza bardzo fajnych wrażen z jazdy oraz słuchowych, połączony z 5-biegową skrzynią manualną o krótkich przełożeniach oraz napędzie na przednią oś.
Wyposażenie jak dla mnie wystarczające, mimo że jest ubogo:
-Klimatronik 2-strefowy.
-pełny FIS
-ABS
-ASR
-EDS
-centralny zamek
-Auto alarm wraz z systemem zabezpieczającym przed kradzieżą
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-4 poduszki
-podlokietnik
-elektrycznie sterowane, pompowane fotele wraz z podgrzewaniem
-4x elektryczne szyby z pakietem komfort
-zmieniarka
-oryginalny xenon D2S ze spryskiwaczami oraz układem samopoziomowania
-navigacja BNS - wyświetlana na FIS
-oryginalne 16" felgi z oponami 205/55/16
Zmiany dokonane w aucie:
-obniżenie o 40mm wzglądem serii H&R
-zmiana radia Chorus II na Sony CDX-A250
-lampy tylne LED
Plany:
-większe felgi (najlepiej 18" s-line) jest
-duże prawe lustro + od razu obudowy chrom in-pro
-gril i kratki zrobione na wzór plastra miodu z RS6
-pranie tapicerki u M1chała
-odwiedzić hamownie
-kupić wkońcu tą zaślepkę spryskiwacza
-przyciemnić szyby
-upgate hamulców na 312mm - temat odpuszczam.
Aktualnie w Audi wymieniłem/naprawiłem
-Sterownik ABS
-olej (Liquy Moly 10w40)
-termostat Wahler
-komplet filtrów Mann & Kentch
-postojówki (jedna przpalona)
-przepolerwałem prawą lampę bo była zmatowiona
-komplet hamulców ATE wraz z płynem ATE
Audi mimo przebiegu wynoszącego już ponad 272tkm(256 przy kupnie) prezentuje się naprawdę bardzo godnie, jest praktycznie niezawodne i nigdy nie miałem z nim problemów. Spalanie także potrafi bardzo miło zaskoczyć, ostatni mój powrót do kraju trasa na ponad 10 godzin, przy śpedniej prędkości 98km/h wynosiło 7.8l (wszystkie wskazania z FIS na paliwie 99 oktanowym Shell V-Power)
Kilka zdjęć poglądowych:
[center]16.11.2011[/center]
Zimy nie widać ani nie słychać, jednak wyścig zbrojeń już dawno się rozpoczął.
[center]04.01.2012[/center]
Słońca brak, ale +9*C było <rotfl> I tak to się prezentuje na setupie prawie-letnim <lol>
Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 15:01 przez Piotr_Audi, łącznie zmieniany 6 razy.
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
Krycha, nie wiem czym się różnią, poprostu czytając tematy na Forum A6 było dużo postów odnoście gubienia mocy przez 2.8 i właśnie 4.2, jednak zapewne tutaj działa prosta zasada - jak dbasz tak masz, chociaż tutaj więcej do gadania mieli poprzedni właściciele.
Polecam lekturę wielu tematów w których jest to lepiej wytłumaczone.
Pzdr.
Polecam lekturę wielu tematów w których jest to lepiej wytłumaczone.
Pzdr.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Fajne A6, lampki nawet niezłe i kolorek też. Wypasu to ubogiego takiego nie masz. Masz moz epolską mapę to tej nawigacji BNS :?: Silniczek ujdzie Nie ma co C5 to ciężka krowa i coś musi ją napędzać. Zamiast pchać się w 4.2 lepiej by było poszukać 2.7 BT w manualu. Z ojcem szukaliśmy ciekawego polifta w avancie i manualu 1,5 roku, ale nie jest to niemożliwe. Na dobrym wirusie wciągasz 4.2 jedną dziurką no i w jakimś tam stopniu mniejsze koszta eksploatacji. Hamulce z przodu jak w 4.2 więc po wirusie jest nadal czym hamować. Na + jest tez świst turbinek i dźwięk, ale to po wywaleniu katów chociaż od 4 tyś całkiem fajnie ryczy.
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
Audi Sport, z tego co mi wiadomo nie ma mapy na Polske do tej navi, a szkoda.
Masa własna z dowodu to 1505kg. Powiem Ci, że 2.7T jest fajną opcją, ale nie dla mnie. Wole 4.2 ze względu na gang widlastej 8 i moc z każdych obrotów. I do tego dochodzi aspekt estetyczny, czyli poserzenia błotników, które w sedanie są poprosu zajebiste.
A co do manuala, już się w życiu wystarczająco nawajchowałem, więc tiptronik jest dla mnie idealną opcją, nie kręci mnie sprint do setki, wole we względnej ciszy podróżować ponad 200km/h przed długie kilometry.
Masa własna z dowodu to 1505kg. Powiem Ci, że 2.7T jest fajną opcją, ale nie dla mnie. Wole 4.2 ze względu na gang widlastej 8 i moc z każdych obrotów. I do tego dochodzi aspekt estetyczny, czyli poserzenia błotników, które w sedanie są poprosu zajebiste.
A co do manuala, już się w życiu wystarczająco nawajchowałem, więc tiptronik jest dla mnie idealną opcją, nie kręci mnie sprint do setki, wole we względnej ciszy podróżować ponad 200km/h przed długie kilometry.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
W 2.7T jest tego pod dostatkiem nawet w seriiPiotr_Audi pisze:moc z każdych obrotów
No trzeba przyznać robi robotę szczególnie w sedanie. W 4-6 cyl wersjach sedan jest paskudny i avant bije go na głowę w estetyce, lepiej wyważony też jest i cięższyPiotr_Audi pisze:I do tego dochodzi aspekt estetyczny, czyli poserzenia błotników, które w sedanie są poprosu zajebiste.
Ponoć 2.7T brzmi podobnie i dodatkowo ukojenia dodaje dźwięk turbinek, ale to Ci powiem dopiero jak zepniemy poślady z ojcem i wywalimy katyPiotr_Audi pisze:Wole 4.2 ze względu na gang widlastej 8
Jest jest tylko w systemie DX, który wprowadzono pod koniec 2001 roku.Piotr_Audi pisze:z tego co mi wiadomo nie ma mapy na Polske do tej navi, a szkoda.
Chyba nie po polskich "autostradach", ledwo co osiągniesz 260 km/h, a tu Ci wylatuje przedstawiciel handlowy w fabii i wyprzedza emeryta :roll:Piotr_Audi pisze:wole we względnej ciszy podróżować ponad 200km/h przed długie kilometry.
PS. Chyba gazu do niej nie będziesz wkładał :?:
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
do 2.4 napewno nie, a 4.2 jak trafi się w gazie to będzie w gazie, jak nie to tylko benzyna <ok> <ok>PS. Chyba gazu do niej nie będziesz wkładał
masz rację, nie w Polsce. Norwegia to piękny kraj, gdyby nie te kary za przekroczenia prędkości..Chyba nie po polskich "autostradach"
Audi Sport, w każdym bądź razie i tak mnie nie przekonasz na 2.7T
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
ładna dobra felga, nic tylko czekać na wiosnę żeby można było założyć , tymczasem można pooglądać mieszkania w serwisie rynek pierwotny Warszawa , sporo nowych ofert, które zainteresują mieszkańców
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 22:38 przez baniak77, łącznie zmieniany 1 raz.