[B4 1Z]Dawka rozruchowa
[B4 1Z]Dawka rozruchowa
Jak wiemy w pieburgu dawkę da się podnieść,ale jak to jest na boschu, jeśli zmniejszymy dawkę paliwa to czy rozruchowa też się zmniejsza czy ECU ją ma na "sztywno"?
Re: [B4 1Z]Dawka rozruchowa
nie wiem jak w b4 ale w mk4 alh mozna zmienic i to i to i jest to w osobnym bloku ,pojutrze odbieram vaga i sprawdze i dam jak cos znac co sie da a co nieAB4 pisze:Jak wiemy w pieburgu dawkę da się podnieść,ale jak to jest na boschu, jeśli zmniejszymy dawkę paliwa to czy rozruchowa też się zmniejsza czy ECU ją ma na "sztywno"?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na boschu mozesz tylko zmienić dawke zasadniczą i jak wszyscy wiemy tylko fizycznie przesuwając nastawnik ...a czy rozruchowa się zmieni ? ...nie wiem ,ale wiem na pewno że dawka paliwa ma zasadniczy wpływ na odplanie ,prosty przykład <ok> po zdjęciu i przy ponownym ustawieniu nastawnika na pompie ,jak ustawisz za bardzo w stronę małej dawki ,to bardzo cięzko,albo nie można wogóle odpalic...jak ustawisz za dużą ,wchodzi od razu na wysokie obrotyAB4 pisze:Jak wiemy w pieburgu dawkę da się podnieść,ale jak to jest na boschu, jeśli zmniejszymy dawkę paliwa to czy rozruchowa też się zmniejsza czy ECU ją ma na "sztywno"?
dzisiaj wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem....silnik nie był ciepły ale wcześniej już jeździłem ...odpalił dopiero przy dawce 62...ale jazdy to nie ma przy takich ustawieniach,50 ...lepiej odpala ,sinik ma wyższe obroty,zero przyśpieszenia......ok 40...obroty w normie ,pali od strzała,trochę żwawszy ale to jeszcze nie to...następne ustawienie 27...normalnie przyśpiesza ,nie szarpie silnikiem,przy przyśpieszaniu zero dymu,jest ok..ale jak będzie palił na zimnym zobaczymy jutro ,wcześnie miałem 20 ale trochę kopcił przy większych obrotach...
u mnie dawke zrobiłem na max i dało to tyle ze pali ze 0.3l mniej paliwa ale but ciut wiekszy , tylko kąt wtrysku mam dziwny bo 38-43 a mialem 36-40 to jak by lzej chodzil i miekko. przy tym ustawieniu bardziej twardo chodzi,to ciekawe co bedzie jak by bylo oryginal 49-52. to juz wogole by chodził jak traktor,ale vagiem wiecej nie moge podniesc. jedynie pomoze pukniecie w pompe.ale to juz w lato
speckom pisze:u mnie dawke zrobiłem na max i dało to tyle ze pali ze 0.3l mniej paliwa ale but ciut wiekszy , tylko kąt wtrysku mam dziwny bo 38-43 a mialem 36-40 to jak by lzej chodzil i miekko. przy tym ustawieniu bardziej twardo chodzi,to ciekawe co bedzie jak by bylo oryginal 49-52. to juz wogole by chodził jak traktor,ale vagiem wiecej nie moge podniesc. jedynie pomoze pukniecie w pompe.ale to juz w lato
może się okazać że pukał będziesz już w zimie w pompe, bo kąt delikatnie zaniżony i ciężej będzie odpalac jak się zrobi zimno. Chyba że kąt który podałeś nie jest z Basic Settings.