[All] Termostat a wskazania temperatury
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
dzis wymieniłem termostat okazało sie ze to on był winny bo za pozno sie otwierał 98st a do tego sie zacinał teraz tem 90 dolny waz ciepły ale co najwazniejsze jakie noje było zdziwienie jak na wyjetym termostacie pisało made in FRANCE CO TO ZA WYNALAZEK a i jeszcze jedno wielki szacun dla tych co wymieniaja(lub tylko tak pisza) termostat z góry i do tego bez odkrecania pompy wspomagania . ja nie miałem problemówbo miałem kanał
[ Dodano: 2011-11-17, 17:12 ]
[ Dodano: 2011-11-17, 17:12 ]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba termostaty vernet (czy jak tam nie nazywa) są francuskie.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, 21:36 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,po raz kolejny odgrzeje swój problem,gdy nadeszły niskie temperatury problem się nasilił i wygląda następująco.Przy temp w okolicach 0 st C,silnik po odpaleniu wolno się nagrzewa,chłodnica jest zasłonięta w 1/3,gdy puszczę dmuchawę na 2 bieg i na ciepłe max to powiedzmy że po 10 minutach zaczyna grzać....ale teraz w czym sęk,mianowicie wskazówka od temperatury ledwo wyjdzie poza czerwone pole więc myślę że jest ok 65 st,tak jest przy jeździe po trasie z prędkoscią ok 100km/h.....w mieście wygląda to troszkę lepiej bo powiedzmy wskaźnik jest na pierwszej cienkiej kresce od czerwonego pola,czyli ok 80 st ale to tylko jak się wiecej stoi niż jedzie,ogółem silnik wolno się grzeje mimo osłoniętej chłodnicy i nie trzyma temperatury tak jak to powinno wyglądać podczas jazdy i teraz tak.....termostat wymieniłem,miałem Behr,założyłem Wahlera,problem jest nadal,wyczytałem że to może być czujnik temp cieczy,niech mi ktoś powie gdzie szukać ew.tego czujnika albo gdzie szukać przyczyny nie dogrzania silnika,dodam że spalanie ok 10L LPG tak jak było w lato przy wyższych temp.co może być grane???
Właśnie tak też mi się wydaje że jednak termo jest padnięty,tylko teraz na jaki wymienić....Vernet jest tani i może długo nie posłużyć,no a ori z aso to mi sie wydaje że wyrzucanie kasy w błoto.....jest jakaś alternatywa??bo tak myślę czy nie kupić następnego wahlera i loteryjnie założyć a nóż widelec będzie śmigał....tylko niech mi ktoś powie kto to produkuje...że nowy okazuje się padnięty??będzie coraz zimniej a nie sztuką jest wymienić pół układu chłodzenia