Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Problem z VAG-iem

pimpam

Post autor: pimpam » 17 lis 2011, 01:33

No i kombinowałem i nic, zmieniałem co się da( z tego co znalazłem na innych forach) i ciągle wywala mi ten komunikat karolas123, jak widać to jednak trochę jest filozofia :evil:

[ Dodano: 2011-11-17, 02:56 ]
Ale coś mi się wydaje, że to będzie wina interfejsu.....

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 17 lis 2011, 09:40

Interfejs jak kazdy inny komunikat który wyswietlił Ci sie na fotce wywala przy zerwaniu łącznosci albo przy braku zasilania. Może nie miałeś przekręconego kluczyka w stacyjce albo coś nie łączy na gniezdzie diagnostycznym. Spróbuj łączyć sie vagiem 3.11 albo vag toolem

pimpam

Post autor: pimpam » 17 lis 2011, 10:41

A powiedz, czy dioda na kablu powinna zaświecić dopiero po przekręceniu zapłonu? bo u mnie zasilanie ma od razu jak czarną wtyczkę włożę w gniazdo, ale to raczej nie powoduje moich problemów.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 17 lis 2011, 10:54

Dioda ma sie swiecic odrazu ale nie znaczy to ze połaczy sie bez przekreconego kluczyka w stacyjce.

pimpam

Post autor: pimpam » 17 lis 2011, 11:11

Nie no, to ja wiem, że kluczyk muszę przekręcić, tylko właśnie o to chodzi, że nie połączy się, a w gnieździe musi być wszystko ok, bo mój znajomy łączył się bez problemu. Dlatego zaczynam myśleć, że może winowajcą moich problemów jest sam kabel.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 17 lis 2011, 11:22

Ja kupiłem kabel i ni huhu nie chciało się połączyć przez niego, wszystko robiłem jak potrzeba i nic...kumpel przywiózł swój kabel i poszło bez problemu. Bardzo możliwe że to wina kabla jakiemuś chińczykowi mógł spaść łupież z głowy na płytkę przy lutowaniu i dupa...

pimpam

Post autor: pimpam » 18 lis 2011, 21:58

no ja też robię wszystko jak trzeba i nic, nawet na świeżutkim XP nie ma zamiaru nawet drgnąć

[ Dodano: 2011-11-17, 12:35 ]
Dzwoniłem do pana viaken-a, po wspólnych próbach połączenia się z autkiem on stwierdził, że kabel jest uszkodzony bo nie widzi interfejsu. Na jutro będę miał u siebie nowy, podobno lepszy zestaw:

Kod: Zaznacz cały

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76
No, a jutro napiszę jak się nowy kabelek sprawuje :mrgreen:

I elegancko, kabelek się łączy, opcja 01engine działa, błędy też tylko nie mogę zrobi testu ABS, pisze, że nie ma odpowiedzi od sterownika, co to może być??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 18 lis 2011, 22:06

To że to stary sterownik ABS i nie zawsze da sie to zrobić. Test wyjść ABS to podnieść koła przekrecic kluczyk i krecic kazdym kołem po kolei. Jesli słychac pompe to działa.

pimpam

Post autor: pimpam » 18 lis 2011, 23:34

Sprawdzałem błędy, jeden to 524 Czujnik spalania stukowego 1 - G61, Czujnik stuku 1 - G61, a drugiego nie pamiętam napewno sonda lambda albo 00525 albo 00555, zapomniałem zapisać sobie jutro sprawdzę napewno który błąd lambdy. Ale na to założę nowy temat, tu nie będę mieszał :mrgreen: A problem z vag-iem można uznać za rozwiązany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl