Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG]W mieście pali 16-17 l. gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
michal2101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2011, 09:53

[2.0 ABT LPG]W mieście pali 16-17 l. gazu

Post autor: michal2101 » 17 lis 2011, 23:40

Nie wiem dlaczego ale spala mi okolo 16 litrów w mieście gazu(Przy bardzo oszczędnej jeździe). Na trasie spali 10. Samochód przeważnie jak jeżdżę jest zimny(krótkie trasy) Są nowe świece i filtr powietrza.Kable chyba też są w porządku. Jakoś w lipcu ustawiałem gaz. Macie może pomysł co może być nie tak? Proszę o pomoc, bo zbankrutuje:) Dzięki
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 20:32 przez michal2101, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 18 lis 2011, 10:08

Na początek zapoznaj sie z tym

_uwaga

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 18 lis 2011, 10:17

witam,
jesli masz ABK tak jak w opisie to masz 115 koni,
jeśli rzeczywiście masz 90 koni to masz ABT

hmm moze bys napisał jaka masz instalacje w tej swojej furze, jesli nie wiesz zrob foto z pod maski i będzie wszystko wiadomo

ja obstawiam ze masz pewnie 2 generacje gazu i padnięta sonde lambda

a na benz ile pali? czy wgl nie jezdzisz na tym paliwie dla bogatych heh

pozdr

Bialas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 lis 2011, 07:50
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Bialas » 18 lis 2011, 10:52

https://audi80.pl/b4-20-abt-duze-spa ... htm#678323 mam podobny problem, w linku na dole jest mój post, wymieniłem świece i pojechalem na regulacje, ale spalanie dalej miedzy 16-17l. I nie wiem czy kupić zestaw naprawczy czy nowy parownik.

michal2101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2011, 09:53

Post autor: michal2101 » 18 lis 2011, 20:45

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 863yt.jpg/

Nie jestem pewien, czy to I lub II generacja.

Nie wiem ile pali na benzynie,nigdy nie przyszalałem:) Ale kiedyś nie chciał jeździć własnie na benzynie. Okazało się ze musieliśmy odkręcić trochę śrubę od ssania bo coś nie odbijało do końca. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ na to.

Znajomy poradził żebym przykręcił trochę dopływ gazu. Dużo się nie dało Ale chyba nie w tym rzecz...

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 19 lis 2011, 10:25

To jest kolego 1 generacja. Mam pytanie ile instalacja ma lat?? Bo to ważne. Jaką srubą od ssania kręciliście? W jednopunkcie nic sie nie ustawia

Awatar użytkownika
Endrias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2011, 21:09
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Endrias » 19 lis 2011, 10:34

na bank sonda , ale zmien tez filtry ;) na jakich obrotach pracuje silnik na jalowym?

michal2101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2011, 09:53

Post autor: michal2101 » 19 lis 2011, 14:02

Gaz był zakładany w lipcu 2007. Co do obrotów to zamiast obrotomierza mam zegarek:) Wydają mi się w normie. Co do tej śruby to ciężko wytłumaczyć. Zdjęliśmy filtr powietrza. Całą obudowę. I było tam coś co się wysuwało i chowało podobno później:) i nie chowało się to do końca więc odkręciliśmy trochę śrubę regulacji opierającą się na tym. Podobno to było od ssania.

marior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 17 lis 2011, 20:33
Lokalizacja: Gromnik

Post autor: marior » 19 lis 2011, 14:38

a co poradzicie na spalanie 15 l lpg w miejscu? w trasie 12 l,
wymieniłem:
kable - w maju
świece -maj
filtr powietrza i gazu, regeneracja parownika pazdziernik.\

teraz wymieniłem olej, ale to moze nie miec nic wspolnego z spalaniem

wg kolesia ze stacji kontroli pojazdow, ktory dostrajał ta instalacje wg miernika spalin wszystko jest ok. jednakze takie spalanie jest za duze. w zeszłym roku spalanie oscylowało w max 12 litrach przy ostrzejszej jezdzie.

przykręciłem sobie sam dawkę gazu i czekam az sie skonczy, wtedy przeliczę spalanie, jednak nie chodzi mi o to zeby ograniczac mu papu - wiadomo jest słabszuy - tylko normalnie jezdzic bez meczenia silnika.
macie jeszcze jakies propozycje co jeszcze mozna zrobic?
instalacja lovato, 1 gen ma 6 lat i 70 tys przebiegu.

Bialas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 lis 2011, 07:50
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Bialas » 04 gru 2011, 14:59

zregenerowałem parownik, ale niestety spalanie nadal na identycznym poziomie jak kolega, nic sie nie zmieniło na lepsze, teraz czas na krokowy bo czuje ze on juz dawno powinien być wymieniony, i jak fundusze pozwolą to sonda.

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 04 gru 2011, 15:39

moze dolot powietrza masz zepsuty i ciale bierze ciepłe powietrze. lub termostat padł i sie nie dogrzewa silnik. moze filtr gazu. moja abt spalila osttnim razem 18 l :shock: ale u mnie napewno to termostat

Bialas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 lis 2011, 07:50
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Bialas » 05 gru 2011, 09:57

Maniek1993 pisze:moze dolot powietrza masz zepsuty i ciale bierze ciepłe powietrze
Słuszna uwaga, od filtra powietrza gumowy wąż doprowadzający powietrze do silnika był pęknięty. Regeneracja najtanszym kosztem na krótką chwile, czyli zaklejony taśmą. Wężyk wymienie cały jak przyjdą fundusze, ale przyczyna wg mnie leży jeszcze gdzies w krokowym, no i ta sonda. Jak wymienie te elementy, wtedy będę szukał innych przyczyn.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 05 gru 2011, 21:53

Ja radzę nie przykręcać śrub od gazu na oko bo wyjaracie gniazda zaworowe i potem będzie kolejny temat że gaz zniszczył silnik :mrgreen: Mieszanka ma być prawidłowa nie za bogata i i tym bardziej nie za uboga. A to ustawimy tylko na oscyloskopie lub u gazownika.
Ps sonda lambda nie ma nic do gadania przy gazie I generacji.

Bialas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 lis 2011, 07:50
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Bialas » 06 gru 2011, 08:20

u mnie to juz II-generacja :-) po za tym z tego co wiem sonda nie była jeszcze wymieniana, i juz piszczy by to zrobic %-)

marior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 17 lis 2011, 20:33
Lokalizacja: Gromnik

Post autor: marior » 06 gru 2011, 20:45

jaco80 pisze:Ja radzę nie przykręcać śrub od gazu na oko bo wyjaracie gniazda zaworowe i potem będzie kolejny temat że gaz zniszczył silnik :mrgreen: Mieszanka ma być prawidłowa nie za bogata i i tym bardziej nie za uboga. A to ustawimy tylko na oscyloskopie lub u gazownika.
Ps sonda lambda nie ma nic do gadania przy gazie I generacji.
w takim wypadku i ja sprawdzę dolot, czy przypadkiem nie łapie cos cieplego powietrza, u mnie termostat odpada, był wymieniany na wiosnę razem z płynem chłodniczym, uszczelka pod głowicą, rozrządem i olejem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl