Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4]Problem przy zawracaniu.

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 01 lip 2007, 12:48

czy ktoś ma tak samo jak ja (pisałem wyżej). Że przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo zaczyna dziwnie drżeć kierownica i tak jakby ją odbijało w przeciwną stronę. Bo tego słychać drżący dźwięk od pompy wspomagania. Czy to normalne, że ona zaczyna tak drgać jak przytrzyma się kierownicę w maksymalnym skręcie?

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 01 lip 2007, 13:59

andrzej1, zapewniam, ze nie jest to normalne. Nic nie powinno drżeć i piszczeć. Dla zdrowia pompy nalezy pamietac aby na maxa nie silowac sie z kierownica w skrajnym polozeniu choc i tak nic nei moze piszczeć. Pewnie pompa konczy zywot.

Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

Post autor: krzysiek11 » 01 lip 2007, 15:09

Doc pisze: Dla zdrowia pompy nalezy pamietac aby na maxa nie silowac sie z kierownica
święta prawda! większość pomp psuje się z tego powodu
:-x jak nie raz ktoś to robi aż ciarki przechodzą

wojart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 maja 2007, 17:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wojart » 07 lip 2007, 19:21

Witam!
Mam ten sam problem,że przy skręcie w prawo lub w lewo nie jest to płynny skręt tylko pod koniec ciagnie kierownicę w kierunku skrętu!
Najbardziej odczuwalne to jest na początku jazdy!
Po pewnym czasie juz tak się tego nie odczuwa.Wczesniej bylo słychac takie jakby wycie przy skrecie.I olej w zbiorniczku od wspomagania tak jakby spieniony!

matys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matys80 » 22 wrz 2007, 21:25

Odgrzeję troszkę temat.
Czy ktoś już sobie poradził z tym dziwnym zachwaniem autka przy skręcaniu,bo mam taki sam przypadek ale pojawił się on w momencie jak wywaliłem sportowe sprężyny i amory(obniżyły przód o ok 60mm) i zatąpiłem je nowymi seryjnymi amorkami i sprężynami.Całe przednie zawieszenie nowe(wszystkie tulejki z ASO) i już mi ręce opadają,pozostaje mi jeszcze przegub wewnętrzny,bo zew.wymienione na nowe. Obrazek

daniel20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 20 wrz 2007, 20:29

Problem przy skręcie

Post autor: daniel20 » 23 wrz 2007, 12:24

Witam. Mam ten sam problemco Wy. koła przy skręcie jakby przeskakują nie ma płynnosci i się śliznagają jak tylko zawracam na asfalcie i przy tym zawracaniu wjade na paisek to ak jakbym wjecha na bardzo śliski lód samochód sie bardzo slizka i pływa. wiem że tak nie powinno być i to co gadacie że to normane to Bzudra !!!!!!
Jeździłem dla porównania ok 20 sztuakmi B4 avant i nyło ok tyylko w jednym pojawił sie problem taki jak u mnie. Musze się za to wziaśc tylko że ja nie wiem jak to wytłumaczyc bo jak zaczne tłumaczyć mechanikowi to robi wiekie oczy i mnie nie rozumie (albo nie chce zorumieć) Według mnie jest to albo przegłub albo maglownica - luz.
Mam prośbe czym się różni pzegłub zew od wew w audi 80 B4 jak jest róznica cenowa ich. pozdrawiam i jak juz ktos rozwiąze problem z tym dajecie znać.

matys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matys80 » 23 wrz 2007, 13:27

Oczywiście,że tak nie powinno być tylko jak dojść co jest nie tak.Jak zawracam na asfalcie to czuję jak skręcam w prawo,że lewe koło stawia straszny opór tak jak by się za mocno skręcało i autko jak by przeskakiwało. Przegub zew.sobie odpuść jak cos to może wew.Obrazek

Mentos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 wrz 2007, 14:11

hm

Post autor: Mentos » 05 paź 2007, 00:11

mam dokładnie to samo co koledzy tj kolo przy max skrecie sobie przeskakuje i auto nurkuje o 2-3 cm , mialem tak samo w golfie 2 i niestety wymiana wachaczy drazkow itp nie pomogla, jak ktos zna na to patent to z tego co widac na prawde by sie przyczynił dla dobra ludzkosci :)

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 paź 2007, 00:54

Jak pisałem wyżej i ja to mam. Ma to 90 % posiadaczy B4 na tym forum.
Z calą pewnościa nie jest to kwestia przegubów. Prędzej maglownicy.

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 05 paź 2007, 09:29

Pojedynczy stuk - udeżenie może być spowodowane poprzez kontakt wachacza z drążkiem stabilizatora , dostrzegłem slady na drążku :arrow: być może za długie patyki :?: lub sprężyny w moim powinny być sporty -20mm a jakie są nie wiem
a co do pływania to lane wachacze mają większe tulejki i takowa potrawi pracować ok1,5cm w każdą stronę :roll: co zaobserwowałem na szarpaku .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl