Witam!
Moj problem pojawil sie niedawno, jak tylko zaczely sie przymrozki, ale nie wiem czy jest to powiazane, chodzi o dziwne zachowanie ukladu wspomagania, kiedy jechalem, z predkoscia do 100km to przy skretach, kierownica nie zawsze ale czasami potrafila odbic i pracowac jakby skokowo, pomyslalem wiec ze olej jest przepracowany, wiec wymienilem go na prestone w czerwonej butelce, kolor oleju przezroczysty, poniewaz tylko taki akurat dostalem, od wymiany objaw jest taki, ze rano wsiadam odpalam i nie moge prawie ruszyc kjierownica, dopiero przegazuje tak na 2tys i zaczyna puszczac i pracowac normalnie, czasami przy parkowaniu zdazy sie ze ciezej chodzi, ale nie odbija, nie jest to jednak normalne, bardzo prosilbym o jakies sugestie, rady, wskazowki, dziekuje i pozdrawiam.
[B4 All] wspomaganie kierownicy, dziwne zachowanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
pawelk2002, http://www.prestone.pl/produkty/plyny-e ... wnicy.html dokladnie ten wlasnie chcialem febi ale niestety musialem to zrobic szybko i byl tylko ten albo boxol to juz wolalem prestone
gibaj, dokladnie jest tak jak piszesz, w ktorym miejscu dokladnie znajduje sie zawor na przewodzie? a ten zawor w pompie w ktorym dokladnie jest miejscu? jaka jest zasada dzialania tych zaworow? i najwazniejsze czy da sie je wymienic?
gibaj, dokladnie jest tak jak piszesz, w ktorym miejscu dokladnie znajduje sie zawor na przewodzie? a ten zawor w pompie w ktorym dokladnie jest miejscu? jaka jest zasada dzialania tych zaworow? i najwazniejsze czy da sie je wymienic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
na zdjęciu te 2 ostatnie na dole mają ten zawór http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-94-pr ... 07299.html
a na tym zdjęciu ta śruba z otworem to zawór przelewowy http://moto.allegro.pl/audi-80-1-9-tdi- ... 77145.html możesz spróbować najpierw wyczyścić ten zawór w pompie a jak nie pomoże to ten wąż z zaworem wymień chyba że cała pompa ci już siada to wymiany tych zaworów nic nie dadzą
a na tym zdjęciu ta śruba z otworem to zawór przelewowy http://moto.allegro.pl/audi-80-1-9-tdi- ... 77145.html możesz spróbować najpierw wyczyścić ten zawór w pompie a jak nie pomoże to ten wąż z zaworem wymień chyba że cała pompa ci już siada to wymiany tych zaworów nic nie dadzą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
co do oleju to trudno powiedzieć jak sam napisałem był przeźroczysty febi mineralny też jest przeźroczysty więc powinno być ok chociaż niech się inni wypowiedzą . A ja mam takie pytanie czy maglownica może się zatrzeć np od zalania złego płynu chodzi o to że u mnie był wcześniej syntetyk i ciężko kiera działała po zalaniu mineralnego to samo chodź coś lepiej po wymianie pompy na sprawna zero różnicy tak samo jak po 2 wymianie pompy 120barowej czy listwa się może zatrzeć.