Witam
Od zawsze miałem problemy z zamkiem centralnym, zazwyczaj dało się otwożyć z pilota ale zamknąć trzeba już kluczykiem. Sprawdzałem ten komputerek w bagażniku ale wydawało się wszystko ok. Ostatnio jednak coś się poprzestawiało, że naciskam pilot kierunki mrugają, a drzwi zamknięte. Wszystko trzeba kluczykiem otwierać. Co najgorsze wlewu paliwa nie da się w żaden sposób otworzyć, narazie daję rade bo mam LPG ale w zimie już nie odpalę. Co nowego zauważyłem to, że podczas odpalania na chwile włączają się kierunki co wcześniej się nie zdarzało. Proszę o pomoc lub wskazówki. Pozdrawiam oskar2008
[B4 all] Zamek centralny nie reaguje
Da się otworzyćoskar2008 pisze:Co najgorsze wlewu paliwa nie da się w żaden sposób otworzyć
Kiedyś też miałem taki przypadek że pompka odmówiła posłuszeństwa i nie mogłem się dostać do wlewu.
A sposób jest taki, wypinasz z pompki centralnego przewody powietrzne i w nie dmuchasz, centralny się otwiera <ok> , analogicznie zasysasz to się zamyka.
Co do samego centralnego to zacznij od pompki centralnego, rozbierz ją i zobacz czy nie śmierdzi spalenizną (jak tak to do wymiany), jak nie to szukaj pękniętych ścieżek i przelutuj. Mi osobiście pompkę uzdrowiło spryskanie płytki drukowanej preparatem do styków, śmiga już 3 miesiąc bezawaryjnie :mrgreen:
Wielkie dzięki za odpowiedź jutro sprawdzę sposób z dmuchaniem :lol: i zobaczę co z tym silniczkiem. Napiszę co się udało a co nie. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-11-24, 16:05 ]
Dziś sprawdziłem Twoją metodę z "dmuchaniem" i faktycznie działa <ok>. Co do samego silniczka nie mam czasu na tygodniu pawić sie po ciemku przy samochodzie ale w weekend zobacze co tam się dzieje i napiszę na forum.
[ Dodano: 2011-11-24, 16:05 ]
Dziś sprawdziłem Twoją metodę z "dmuchaniem" i faktycznie działa <ok>. Co do samego silniczka nie mam czasu na tygodniu pawić sie po ciemku przy samochodzie ale w weekend zobacze co tam się dzieje i napiszę na forum.