B3 ABK
Chłopie kupuj świece NGK przewody Beru do tego kopułkę i palec Bosch i nie ma opcji zeby na takich czesciach układ zapłonowy źle chodził. Dlatego ja zamiast kupowac jakieś dokłądki, kierunki i inne pierdoły wole kupić porządne czesci do auta a nie jakiś szajs typu janmor czy Sentech.
Ty to auto naprawiasz sam czy z kimś? Przecież zwykłym multimetrem diagnozujesz cały układ zapłonowy i wtryskowy wiec nawet jak Ty sie nie znasz to niech ktos Ci to sprawdzi, jak ktos jeździ 80ką to powinien mniej wiecej wiedzieć jak to auto działa i jak je naprawic, przecież to nie jakieś TFSI zeby pod VAG i inne takie podpinac tylko zwykły jednopunktowy wtrysk który ogarnia kazdy przecietny użytkownik tego auta.
A co do odpalania to Ci już pisałem sprawdź czujnik Halla.
Ty to auto naprawiasz sam czy z kimś? Przecież zwykłym multimetrem diagnozujesz cały układ zapłonowy i wtryskowy wiec nawet jak Ty sie nie znasz to niech ktos Ci to sprawdzi, jak ktos jeździ 80ką to powinien mniej wiecej wiedzieć jak to auto działa i jak je naprawic, przecież to nie jakieś TFSI zeby pod VAG i inne takie podpinac tylko zwykły jednopunktowy wtrysk który ogarnia kazdy przecietny użytkownik tego auta.
A co do odpalania to Ci już pisałem sprawdź czujnik Halla.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Janmor nie jest jeszcze aż tak zły. Kumpel miał te przewody w Golfie z silnikiem RP i problemów z pracą silnika zero. Oczywiście są lepsze firmy, ale na pewno te przewody Janmor nie są powodem wyżej wypisanych problemów :roll:
Dziwi mnie tylko że te przewody nie mają końcówek przystosowanych do kapturków.
Co do świec NGK, to wiesz może gdzie zostały wyprodukowane ? Na świecach powinien być wybity napis Made In ...... i jeśli to Made In France to może być lipa, jak Made In Japan to problemów nie powinno być :roll:
Podaj także typ tych świec i sprawdź, czy aby na pewno takie idą do silnika PM, bo może masz po prostu złe świece ??
Dziwi mnie tylko że te przewody nie mają końcówek przystosowanych do kapturków.
Co do świec NGK, to wiesz może gdzie zostały wyprodukowane ? Na świecach powinien być wybity napis Made In ...... i jeśli to Made In France to może być lipa, jak Made In Japan to problemów nie powinno być :roll:
Podaj także typ tych świec i sprawdź, czy aby na pewno takie idą do silnika PM, bo może masz po prostu złe świece ??
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jednoelektrodowe ? To jest lekko podejrzane, bo pamiętam, że w B2 1,6 benzyna na gaźniku, którą mieliśmy dawno temu były świece trójelektrodowe NGK :roll:
Choć to nie liczba elektrod, a wartość cieplna czy jak to tam się zwało jest istotna w przypadku świec zapłonowych. Sprawdź Made In... oraz spisz symbol tych świec. Na pewno jest tu ktoś, kto wie jakie świece idą do PMa <ok>
Choć to nie liczba elektrod, a wartość cieplna czy jak to tam się zwało jest istotna w przypadku świec zapłonowych. Sprawdź Made In... oraz spisz symbol tych świec. Na pewno jest tu ktoś, kto wie jakie świece idą do PMa <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No do tamtego mechanika już nie jeżdżę i nie pojadę nigdy,bo pompe wody mi wymieniał co się okazało pompa wody ma wymienione tylko śruby a została pomalowana sprayem i to jeszcze bez demontażu bo mam węże popsikane .Zmień mechanika
Jutro sprawdzę te świecę i zostaje mi jeszcze ten czujnik halla i temperatury.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolego KoralB3 nie poddawaj się, ładną masz audiczkę i szkoda jakbyś ją rozłożył na części. Jeśli chodzi o świece to też mam jedno elektrodowe ngk i nie mam z nimi problemów. Kable sentech i mogę je polecić, sporo tysięcy km na nich zrobiłem. Na swoich kablach masz blaszane osłonki na świece? jeśli tak to ściągnij je bo iskra może przeskakiwać. Sprawdź kompresje na cylindrach. Może ten olej sączy się spod uszczelki głowicy? Ja miałem tak że padła i nie moglem auta odpalić, zaskakiwało, łapał trochę obroty i gasł. Jeśli padła halla to pompka paliwa nie będzie chodziła i brak iskry.
dzisiaj bylem u korala i wykrecilismy swiece sprawdzalismy iskre i tylko jedna swieca miala konkretna iskre druga ledwo widoczna gdzies bokiem uciekala na dwoch kolejnych nie bylo wcale i czyszczenie ich nic nie dalo
tak ze co tu gdybac skoro iskry nie ma zaplon tez napewno jest przestawiony bo przy odpalaniu trochhe ja blokowalo
jak beda dobre swiece to poszukamy dalej (jesli to nie pomoze)
dodam jeszcze tyko ze kopulka palec i przewody sa ok bo jak przelozylem ta dobra swiece do kolejnych przewodow to iskra tez byla
ja tam super mechanikiem nie jestem ale pare udi juz uzdrowilem tak ze moze i z ta sie uda
tak ze co tu gdybac skoro iskry nie ma zaplon tez napewno jest przestawiony bo przy odpalaniu trochhe ja blokowalo
jak beda dobre swiece to poszukamy dalej (jesli to nie pomoze)
dodam jeszcze tyko ze kopulka palec i przewody sa ok bo jak przelozylem ta dobra swiece do kolejnych przewodow to iskra tez byla
ja tam super mechanikiem nie jestem ale pare udi juz uzdrowilem tak ze moze i z ta sie uda
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: