Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B3 ABK

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 lis 2011, 19:46

Chłopie kupuj świece NGK przewody Beru do tego kopułkę i palec Bosch i nie ma opcji zeby na takich czesciach układ zapłonowy źle chodził. Dlatego ja zamiast kupowac jakieś dokłądki, kierunki i inne pierdoły wole kupić porządne czesci do auta a nie jakiś szajs typu janmor czy Sentech.

Ty to auto naprawiasz sam czy z kimś? Przecież zwykłym multimetrem diagnozujesz cały układ zapłonowy i wtryskowy wiec nawet jak Ty sie nie znasz to niech ktos Ci to sprawdzi, jak ktos jeździ 80ką to powinien mniej wiecej wiedzieć jak to auto działa i jak je naprawic, przecież to nie jakieś TFSI zeby pod VAG i inne takie podpinac tylko zwykły jednopunktowy wtrysk który ogarnia kazdy przecietny użytkownik tego auta.

A co do odpalania to Ci już pisałem sprawdź czujnik Halla.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 lis 2011, 19:47

Świec ja nie wymieniałem jak auto stało na warsztacie to się pytali czy wymienić no to matka się zgodziła. Nowe swiece to NGK a przewody oczywiście najgorszy szajs czyli JANMOR. Niestety z tamtych świec nie da rady ściągnąć kapturków bo znajomek próbował.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lis 2011, 20:06

Janmor nie jest jeszcze aż tak zły. Kumpel miał te przewody w Golfie z silnikiem RP i problemów z pracą silnika zero. Oczywiście są lepsze firmy, ale na pewno te przewody Janmor nie są powodem wyżej wypisanych problemów :roll:
Dziwi mnie tylko że te przewody nie mają końcówek przystosowanych do kapturków.
Co do świec NGK, to wiesz może gdzie zostały wyprodukowane ? Na świecach powinien być wybity napis Made In ...... i jeśli to Made In France to może być lipa, jak Made In Japan to problemów nie powinno być :roll:
Podaj także typ tych świec i sprawdź, czy aby na pewno takie idą do silnika PM, bo może masz po prostu złe świece ??

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 lis 2011, 20:13

pawelrybak15 pisze:Na świecach powinien być wybity napis Made In
Kurczę tego nie sprawdziłem ale jutro wykręcę i zobaczę .

świece są jedno elektrodowe..

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lis 2011, 20:17

Jednoelektrodowe ? To jest lekko podejrzane, bo pamiętam, że w B2 1,6 benzyna na gaźniku, którą mieliśmy dawno temu były świece trójelektrodowe NGK :roll:
Choć to nie liczba elektrod, a wartość cieplna czy jak to tam się zwało jest istotna w przypadku świec zapłonowych. Sprawdź Made In... oraz spisz symbol tych świec. Na pewno jest tu ktoś, kto wie jakie świece idą do PMa <ok>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 lis 2011, 20:22

Jutro od razu jak wrócę ze szkoły to wezmę się i spisze wszystko co tam jest na tych świecach. A powiedz mi czy to prawda jak mi mówił kiedyś mechanik że jak świeca ma trzy elektrody to nie działa prawidłowo bo ta iskra się rozchodzi itp.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lis 2011, 20:23

Zmień mechanika. Jakoś wszystkie lepsze świece mają 3 a nawet 4 elektrody i problemów z pracą silników nie ma, a nasze byłe B2 chodziło jak zegarek :-)

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 lis 2011, 20:29

Zmień mechanika
No do tamtego mechanika już nie jeżdżę i nie pojadę nigdy,bo pompe wody mi wymieniał co się okazało pompa wody ma wymienione tylko śruby a została pomalowana sprayem i to jeszcze bez demontażu bo mam węże popsikane . :-/

Jutro sprawdzę te świecę i zostaje mi jeszcze ten czujnik halla i temperatury.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lis 2011, 20:59

Pięknie, po prostu wspaniały mechanik :evil:
Mam nadzieje, że za tą "wymianę" kasy nie dostał bo nie należy mu się.
Posprawdzaj dokładnie całe auto z kimś zaufanym, kto to wie jakie jeszcze miny znajdziecie po tym partaczu :evil:

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 24 lis 2011, 21:08

Kolego KoralB3 nie poddawaj się, ładną masz audiczkę i szkoda jakbyś ją rozłożył na części. Jeśli chodzi o świece to też mam jedno elektrodowe ngk i nie mam z nimi problemów. Kable sentech i mogę je polecić, sporo tysięcy km na nich zrobiłem. Na swoich kablach masz blaszane osłonki na świece? jeśli tak to ściągnij je bo iskra może przeskakiwać. Sprawdź kompresje na cylindrach. Może ten olej sączy się spod uszczelki głowicy? Ja miałem tak że padła i nie moglem auta odpalić, zaskakiwało, łapał trochę obroty i gasł. Jeśli padła halla to pompka paliwa nie będzie chodziła i brak iskry.

denzelek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 05 lut 2007, 15:11
Lokalizacja: Łódź

Post autor: denzelek » 24 lis 2011, 21:12

dzisiaj bylem u korala i wykrecilismy swiece sprawdzalismy iskre i tylko jedna swieca miala konkretna iskre druga ledwo widoczna gdzies bokiem uciekala na dwoch kolejnych nie bylo wcale i czyszczenie ich nic nie dalo
tak ze co tu gdybac skoro iskry nie ma zaplon tez napewno jest przestawiony bo przy odpalaniu trochhe ja blokowalo
jak beda dobre swiece to poszukamy dalej (jesli to nie pomoze)
dodam jeszcze tyko ze kopulka palec i przewody sa ok bo jak przelozylem ta dobra swiece do kolejnych przewodow to iskra tez byla
ja tam super mechanikiem nie jestem ale pare udi juz uzdrowilem tak ze moze i z ta sie uda

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 24 lis 2011, 21:14

denzelek, to magik :) Wymienił dzisiaj mi przy okazji filtr powietrza! Niunia jakby dostała nowe płuco :) Dzięki serdecznie!

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lis 2011, 21:15

Miejmy nadzieje, że się uda, szkoda by było gdyby kolejne B3 szlag trafił :evil:

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 25 lis 2011, 11:51

Small3r pisze:denzelek, to magik :) Wymienił dzisiaj mi przy okazji filtr powietrza! Niunia jakby dostała nowe płuco :) Dzięki serdecznie!
Nie żebym był jakiś znawca i wścipski ale co za problem odczepic kilka zaczepów i wymienic filtr powietrza. To jak umiem ja to zrobić to tez jestem magik :mrgreen: ?

denzelek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 05 lut 2007, 15:11
Lokalizacja: Łódź

Post autor: denzelek » 25 lis 2011, 17:37

wymiana filtra to jeszcze nie magia choc w audi na mechenicznym wtrysku nie jest latwo

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl