[80 B4 2.0 ABK] nie chce dopalic
[80 B4 2.0 ABK] nie chce dopalic
Witam
Kolejny problem w mojej audi tym razem nie chce odpalic. Podjechałem pod sklep zgasiłem silnik kupiłem co trzeba no i do teraz nie moge go odpalic ako mam dobre bo kręci jak trzeba. poprostu nie chce odpalic. mam w audi ukryty pewien włącznik bez którego nie da sie go dopalic ale on działa bo skręciłem kable na krótko no i tez nie zapalił.
Może zapłon padł albo to cos od czego idą kable do tego włącznika. jutro sprawdze czy mam wogóle iskre
pozdr.
Kolejny problem w mojej audi tym razem nie chce odpalic. Podjechałem pod sklep zgasiłem silnik kupiłem co trzeba no i do teraz nie moge go odpalic ako mam dobre bo kręci jak trzeba. poprostu nie chce odpalic. mam w audi ukryty pewien włącznik bez którego nie da sie go dopalic ale on działa bo skręciłem kable na krótko no i tez nie zapalił.
Może zapłon padł albo to cos od czego idą kable do tego włącznika. jutro sprawdze czy mam wogóle iskre
pozdr.
ja tez mam taki magiczny guzik i ostatnio tez mialem taki problem. nawet opisalem go w jednym z tematow. okazalo sie, ze kabelek ktory szedl do guziczka zostal nie profesjonalnie polaczony i najwyczajniej w swiecie sie rozlaczyl. mi tez wszystko tykalo jak go naciskalem. podejrzewam, ze mamy nawet podobne zabezpieczenie do tego samego urzadzenia podpiete. sprawdz najpierw kabelek. a jak nie bedzie to, to czesto lubi padac modul kolo cewki zaplonowej. na cewke bym stawial na ostatnim miejscu. sa 4 opcje... 1.kabelek 2. modul 3.czujnik halla 4.cewka. to sa slowa mechanika u ktorego bylem
Ja też przeżyłem taką niespodziankę. Objawy były identyczne - brak iskry. Poszedłem na skróty - na próbę podmieniłem używany moduł zapłonowy i Audi odpaliło natychmiast. Za używkę dałem coś koło 120 PLN. W sklepie podróba była na 170 ale sprzedawca nie chciał się zgodzić na próbę. I dobrze, jeżdżę już pól roku na używce i Niunia pali jak trzeba.
Niestety Audi 80 do 1993 roku włącznie wyposażone zostało w usterkową cewkę, która lubi niespodziewanie kończyć swój żywot. Najczęściej psuja sie od przepięcia w chwili wyłączenia kluczyka. Przeżyłem juz dwie takie niespodziewane awarie i jak widzę nie tylko mnie to spotkało. Najczęściej pada moduł, zaś cewka jest ok. Szkodza że cena samego modułu jest taka sama jak kompletu cewka/moduł. Pozdrawiam.