Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90]Probem z zapalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

[B3 90]Probem z zapalaniem

Post autor: nenolog » 26 lis 2011, 18:14

Witam mam taki dziwny problem: wstaje rano auto odpala od strzału przejadę 20 km wracam za 3 godziny znowu ładnie odpala. Problem pojawia się jak odpalę przejadę z minutę, zgaszę i już nie mogę odpalić (pomaga tyko na popych) Co może być przyczyną?

[ Dodano: 2011-11-26, 19:27 ]
Dodam jeszcze, że gdy nie chce odpalić po paru minutach stania, udaje się uruchomić.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 20:25 przez nenolog, łącznie zmieniany 2 razy.

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 27 lis 2011, 18:07

masz walnietego krokowca.mozna przeczyscic np.wd40 i sprawdzic czy domyka sie poprawnie

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 19:42

Mam nadzieje, że teraz jest dobrze temat? Mam drugiego krokowca także podłącze go i zobaczę. Nie wiedziałem, że odpowiedzialny jest on za zapłon.

Awatar użytkownika
Mateusz794
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 sty 2009, 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Mateusz794 » 27 lis 2011, 21:16

krokowiec nie jest odpowiedzialny za zapłon

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lis 2011, 21:37

sprawdź kompresję.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 21:55

Leo pisze:sprawdź kompresję.
czyli co mam dokładnie zrobić?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lis 2011, 21:57

Oddaj mechanikowi i poweidz, żeby na ciepłym silniku i po wykręceniu wszystkich świec zmierzył kompresję na kazdym cylindrze. I niech odłączy wtryskiwacze, jak będzie mierzył.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 22:00

i jeżeli wartości będą mniejsze niż te "książkowe" to co wtedy?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lis 2011, 22:03

wymienić silnik. Remont się nie opłaca, po co masz wydawać 2x więcej niż auto jest warte.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 22:08

a np mieszanka zle ustawiona albo coś w ten deseń? myślałem też żeby świece sprawdzić.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lis 2011, 22:22

sprawdzaj, czemu nie.
jaki tam jest silnik wogóle ? Bo z profilu to Ci nie wynika.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 22:31

PS 2.0 115km Problemy ogólnie zaczęły się jak mechanik zepsuł coś w ke-jetroniku i grzebał w nim nie mając pojęcia o tym. Teraz udało go się naprawić wszystko fajnie chodziło (mechanik nawet powiedział żebym po 500km przyjechał to spr jeszcze wtryski i jakby copoustawia go) więc chyba do niego się wybi9orę

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lis 2011, 22:33

to się wybierz, bo z tego co wiem kjety są wrażliwe na czujniki temperatury wszelkiego rodzaju, i dawka rozruchowa może być zła, żeby na ciepłym odpalił.
Tylko, ze ja się na kjetach nei znam i Twój mechanik pewnie też.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 27 lis 2011, 22:40

wiem na pewno, że wskaźnik temp na desce rozdzielczej pokazuje źle o jakieś 10/15 stopni np wiatrak uruchamia się przy 110C. 2 spawa, że wskaźnik od ciśnienia oleju po odpaleniu auta pokazuje prawie max ciśnienia.

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 30 lis 2011, 19:37

mam walniety krokowiec i czesem przygaśnie lub zgaśnie motor na wolnych obr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl