Witam. w mojej niuni mam centralkę z kluczyka, i chciałbym założyć sobie z pilota. posiadam własnie w domu taką tylko że z siłownikami ( które teraz mi nie będą potrzebne) i mam do was pytanie czy tę centralkę da się przerobić pod pneumata?? oto jej schemat:
[1.8 PM B3] założenie centralki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jesli juz mowa o stosowaniu przekaźnikow to też nie jest problemem zrobienie dluszszego czasu jego podtrzymania, ale wymagalo by to juz użycia conajmniej czterech tranzystorow kilku rezystorow i kondensatorow podtrzymujacych, albo prostego ukladu timera.
Czyli jest to do zrobienia i nie jest to aż tak trudne, jednak bez podstawowej wiedzy elektronicznej sie nie obejdzie, a zlecenie komus takiego urzadzenia nie kalkuluje sie nijak pod wzgledem kosztow.
Czyli jest to do zrobienia i nie jest to aż tak trudne, jednak bez podstawowej wiedzy elektronicznej sie nie obejdzie, a zlecenie komus takiego urzadzenia nie kalkuluje sie nijak pod wzgledem kosztow.
Jeśli impuls trwa faktycznie poł sekundy to powinno wystarczyć. U siebie mam pneumata i zwykły sterownik CZ z allegro i impuls ustawiony na 0,5sek i jest ok. Wyjade mi się że to pompka sama reguluje dokładny czas otwierania/zamykania. Na mojej centrlace jest mozliwośc ustawinia 3,5sek na zamek pneumatyczny ale nawet tego nie prubowałem.
/mam passata b4 ale nie sądze żeby była róznica pomiedzy Vw a Audi
/mam passata b4 ale nie sądze żeby była róznica pomiedzy Vw a Audi