Witam po odpaleniu na benzynie silnik chodzi do momentu przerzucenia na lpg wtedy następuje szarpnięcie i gaśnie więc zawsze jadę z 5 km. na benzynie i wtedy przerzucę na lpg i samochód idzie dobrze i tak było do dzisiaj przejechałem 20 km.i wszystko było ok. wjechałem na stacje paliwową zatankować .Silnik odpalił odjechałem ze stacji jakieś 100m silnik zgasł i nie chciał odpalić na benzynie po zajrzeniu po maskę zauważyłem ,że na kopułce jest mokro od płynu poczekałem na poboczu jakieś 15 min i silnik odpalił ale jazda była utrudniona nie mogłem jechać normalnie ponieważ po przekroczeniu 2000 obrotów silnik słabł i przerywał i tak dojechałem do domu 5 km tylko na 3 biegu dodam ,że na benzynie bo na lpg gasł co to za przyczyna przepraszam ,że może nieporadnie to opisałem a jeśli by ktoś mógł mi pomóc to z góry dziękuje
Poprawiłem temat, następny źle nazwany temat pójdzie do kosza bez ostrzeżenia! Pamiętaj o wstawieniu opisu auta w temacie w [ ] -aldi
[Audi 80 B4 2.0 ABT] problem na gazie i benzynie
[Audi 80 B4 2.0 ABT] problem na gazie i benzynie
Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 22:02 przez wiprom, łącznie zmieniany 1 raz.
No opisałeś to bardzo nie poradnie.Napisz jaką masz instalacje LPG ? Może tak na pierwszy moje spostrzeżenie. Zadam takie proste pytania:
1.Czy kiedy silnik po 100 m tobie zgasł ! Nie zagrzał tobie się i czy jak zauważyłeś płyn na kopułce zwróciłeś uwagę w ogóle ile jest jego w zbiorniczku wyrównawczym.No wiadomo jeśli jest mało to np. na LPG mieszalnik w starych instalacjach potrafi się zapowietrzyć ! więc jazda na gazie jest praktycznie nie możliwa do momentu odparowania.Jeśli go zaleje na gazie to na PB też jest wtedy ciężko zapalić.
Posprawdzaj węże czy są szczelne nie sparciałe.
2.Ściągnij kopułkę zobacz w jakim jest stanie i jak wygląda palec
3.A przewody i świece w jakim są stanie myślę że najpierw trzeba to sprawdzić tak ogólnie.Może mają przebicie są stare ??
Myślę że najpierw zacznij od tego i daj znać w jakim to wszystko jest stanie.
1.Czy kiedy silnik po 100 m tobie zgasł ! Nie zagrzał tobie się i czy jak zauważyłeś płyn na kopułce zwróciłeś uwagę w ogóle ile jest jego w zbiorniczku wyrównawczym.No wiadomo jeśli jest mało to np. na LPG mieszalnik w starych instalacjach potrafi się zapowietrzyć ! więc jazda na gazie jest praktycznie nie możliwa do momentu odparowania.Jeśli go zaleje na gazie to na PB też jest wtedy ciężko zapalić.
Posprawdzaj węże czy są szczelne nie sparciałe.
2.Ściągnij kopułkę zobacz w jakim jest stanie i jak wygląda palec
3.A przewody i świece w jakim są stanie myślę że najpierw trzeba to sprawdzić tak ogólnie.Może mają przebicie są stare ??
Myślę że najpierw zacznij od tego i daj znać w jakim to wszystko jest stanie.
Instalacja drugiej generacji kopułka ,palec,świece i przewody wymieniane były w ubiegłym roku węże są dobre i nie mają przecieku.A jeśli chodzi o wczorajszy dzień to silnik się nie zagrzał a płynu chłodniczego była połowa zbiorniczka wyrównawczego.Dzisiaj miałem czas i zobaczyłem ,że płyn wydostaje się z króćca z obudowy łączącej głowicę z górnym wężem chłodnicy chodzi o obudowę gdzie się znajdują czujniki temperatury byłem na szrocie i kupiłem obudowę za 20zł jutro wymienię
Panowie po wymianie obudowy czujników wyjechałem na próbną jazdę dopóki silnik nie osiągnął temperatury 80 stopni szedł w miarę dobrze a po uzyskaniu 80 stopni C silnik zaczął szarpać i tracił moc powyżej 2000 obrotów jazdę musiałem kontynuować tylko na drugim lub trzecim biegu nie przekraczając 2000 obrotów czy to wina niebieskiego czujnika
[ Dodano: 2011-12-11, 09:45 ]
Zrobiłem reset ECU i teraz na benzynie nie mam problemów w czasie jazdy silnik nie przerywa i ma moc teraz boje się przełączyć na LPG .Czy by z tego wynikało ,że LPG coś chrzani
[ Dodano: 2011-12-11, 09:45 ]
Zrobiłem reset ECU i teraz na benzynie nie mam problemów w czasie jazdy silnik nie przerywa i ma moc teraz boje się przełączyć na LPG .Czy by z tego wynikało ,że LPG coś chrzani