Witam serdecznie.
Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu.
Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione:
-czujnik temp
-świece
-termostat
-olej
-filtr paliwa i oleju
-przepływomierz
-filtr powietrza
-odma olejowa
-sprawdzone podciśnienie i dolot
-czyszczona przepustnica
-na benzynie LOGI/USTERKI/DANE DYNAMICZNE W NORMIE
-sprawdzony rozrząd .
Auto na benzynie po mieście pali 11L więc w dopuszczalnej normie.
Na gazie spalanie oscyluje 20-22L/100km instalacja szczelna ( sprawdzone czujnikiem gazu na stacji diagnostycznej, ponadto auto dość mocno przymulone na gazie.
Instalacja ma dopiero 2 lata więc myślę że to nie jest kwestia zużycia.
Posiadam instalację II GEN ze sterownikiem STAG2L i reduktorem LOVATO RGE92 + silnik krokowy ze śrubą na wężu.
Gazownik w Gdańsku skasował 50zł i ze spalania 17L zrobił 20L/100km inni mówią że tylko sekwencja do tego silnika. Wiem ,że ludzie są w stanie wyregulować Lpg w tym modelu. Potrzebuję pomocy w regulacji/doprowadzeniu spalania do normy, ponadto jeśli ktoś w Gdańsku ZNA SIĘ NA RZECZY i potrafi to zrobić to PROSZĘ O PILNY KONTAKT (dobra flacha czeka na wybawiciela)
Pozdrawiam Arkadiusz Łykowski
Vw Passat [1.8 ADR] Olbrzymie spalanie Gazu 20L/100km
Vw Passat [1.8 ADR] Olbrzymie spalanie Gazu 20L/100km
Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 16:38 przez djarecki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli juz poczyniłes sam tyle to proponowal bym najpierw sprawdzenie instalacji gazowej we własnym zakresie.
Zestaw naprawczy do twojego reduktora kosztuje grosze i na pewno dasz radę z regeneracją, a to moze byc przyczyna twoich problemów.
Kolejną sprawa do sprawdzenia to dokladne czyszczenie silnika krokowego i tu co ważne jesli posiadasz na nim śrube regulacyjną odpowiednie wystrojenie nia dawki jest bardzo wazne i do tego potrzeba ci juz prawdziwego fachowca. A tych pozostaje ze swieczką szukać.
Zestaw naprawczy do twojego reduktora kosztuje grosze i na pewno dasz radę z regeneracją, a to moze byc przyczyna twoich problemów.
Kolejną sprawa do sprawdzenia to dokladne czyszczenie silnika krokowego i tu co ważne jesli posiadasz na nim śrube regulacyjną odpowiednie wystrojenie nia dawki jest bardzo wazne i do tego potrzeba ci juz prawdziwego fachowca. A tych pozostaje ze swieczką szukać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja bym poprosił o nazwanie tematu zgodnie z regulamin to nie będzie sprawy https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htmdjarecki pisze:na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu.
Szkoda że masz staga 2l a nie coś lepszego do czego dałoby się podłączyć kabel. Wtedy można by przejechać się i zobaczyć czy sonda podczas jazdy pracuje bo sprawdzanie dawki gazu na podwyższonych obrotach na biegu jałowym nie równa się tym samym obrotach podczas jazdy z obciążeniem. Chyba że odłączyć emulator sondy lambda i zobaczyć na vagu jak pracuje sonda albo miernikiem (choć to nie najlepszy sposób) albo jakimś testerem sondy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo