Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Vw Passat [1.8 ADR] Olbrzymie spalanie Gazu 20L/100km

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
djarecki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 lis 2011, 23:26

Vw Passat [1.8 ADR] Olbrzymie spalanie Gazu 20L/100km

Post autor: djarecki » 29 lis 2011, 23:27

Witam serdecznie.
Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu.

Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione:
-czujnik temp
-świece
-termostat
-olej
-filtr paliwa i oleju
-przepływomierz
-filtr powietrza
-odma olejowa
-sprawdzone podciśnienie i dolot
-czyszczona przepustnica
-na benzynie LOGI/USTERKI/DANE DYNAMICZNE W NORMIE
-sprawdzony rozrząd .

Auto na benzynie po mieście pali 11L więc w dopuszczalnej normie.
Na gazie spalanie oscyluje 20-22L/100km instalacja szczelna ( sprawdzone czujnikiem gazu na stacji diagnostycznej, ponadto auto dość mocno przymulone na gazie.
Instalacja ma dopiero 2 lata więc myślę że to nie jest kwestia zużycia.

Posiadam instalację II GEN ze sterownikiem STAG2L i reduktorem LOVATO RGE92 + silnik krokowy ze śrubą na wężu.
Gazownik w Gdańsku skasował 50zł i ze spalania 17L zrobił 20L/100km inni mówią że tylko sekwencja do tego silnika. Wiem ,że ludzie są w stanie wyregulować Lpg w tym modelu. Potrzebuję pomocy w regulacji/doprowadzeniu spalania do normy, ponadto jeśli ktoś w Gdańsku ZNA SIĘ NA RZECZY i potrafi to zrobić to PROSZĘ O PILNY KONTAKT (dobra flacha czeka na wybawiciela)

Pozdrawiam Arkadiusz Łykowski
Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 16:38 przez djarecki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
d8vit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 lut 2011, 16:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: d8vit » 30 lis 2011, 01:00

Jesli juz poczyniłes sam tyle to proponowal bym najpierw sprawdzenie instalacji gazowej we własnym zakresie.
Zestaw naprawczy do twojego reduktora kosztuje grosze i na pewno dasz radę z regeneracją, a to moze byc przyczyna twoich problemów.

Kolejną sprawa do sprawdzenia to dokladne czyszczenie silnika krokowego i tu co ważne jesli posiadasz na nim śrube regulacyjną odpowiednie wystrojenie nia dawki jest bardzo wazne i do tego potrzeba ci juz prawdziwego fachowca. A tych pozostaje ze swieczką szukać.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lis 2011, 09:38

djarecki pisze:na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu.
Ja bym poprosił o nazwanie tematu zgodnie z regulamin to nie będzie sprawy https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm

Szkoda że masz staga 2l a nie coś lepszego do czego dałoby się podłączyć kabel. Wtedy można by przejechać się i zobaczyć czy sonda podczas jazdy pracuje bo sprawdzanie dawki gazu na podwyższonych obrotach na biegu jałowym nie równa się tym samym obrotach podczas jazdy z obciążeniem. Chyba że odłączyć emulator sondy lambda i zobaczyć na vagu jak pracuje sonda albo miernikiem (choć to nie najlepszy sposób) albo jakimś testerem sondy.

djarecki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 lis 2011, 23:26

Post autor: djarecki » 30 lis 2011, 16:39

Jeśli chodzi o sondę to jest sprawna ( bo zmienia wartości góra dół) a i Vaga mam więc wszystkie parametry o które poprosicie mogę odczytać.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lis 2011, 17:17

Chodzi nie o sprawdzenie sprawności sondy tylko dawkowanie gazu przez parownik i poprawności regulacji regulacji.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 30 lis 2011, 18:12

Jejku ADR i II generacja. Hmm ja wywaliłbym krokowca i założył BLOS. Miałem taką kombinacje i spalanie maiłem 9L. Lambda oraz sterownik silnika krokowego nie współpracują za dobrze razem. Do tego ADR ma kolektor o zmiennej długości co w moim mniemaniu zaburza prace podciśnieniowej instalacji LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl