Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 1Z] Brak mocy oraz kopci przy przyspieszaniu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2011, 21:28

Kąt wtrysku stanowczo zbyt wczesny ,powinno być w okolicy 50 ,a masz 105 .Reszta w normie wg.mnie . Sprawdż sobie jeszcze kąt wtrysku w basic seting ,bo tam może być jeszcze gorzej ,skoro w blokach jest ok.105

SowaBezOka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11

Post autor: SowaBezOka » 30 lis 2011, 21:37

No to na weekend mam zadanie :)

Czy na tych logach jest pokazane czy turbina dobrze pompuje? Jak tak to gdzie i ile barow? o.O

A powiedz mi jeszcze co powoduje tak wysoki kat wtrysku? Zwiekszone spalanie? Dymienie? Cos jeszcze?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2011, 21:45

SowaBezOka pisze:A powiedz mi jeszcze co powoduje tak wysoki kat wtrysku? Zwiekszone spalanie? Dymienie? Cos jeszcze?
Paliwo wtryskiwane zbyt wczeście ,na pewno nie powoduje niczego dobrego ,np.metaliczną ,"twardą "pracę silnika ,a co sie z tym wiąże to już sam sobie odpowiedziałeś ...Opużnij sobie kąt ,pompa przynajmniej 1mm od silnika ,przy takiej wartości ...sprawdzasz w basic seting.Turbina pompuje tyle ile trzeba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl