[1.9tdi] Przewody od turbiny. Problem
[1.9tdi] Przewody od turbiny. Problem
Witam!
Niedawno zauważyłem że przy turbinie mam ucięty przewód. Drugi chyba przy sterowniku. Dołączam zdjęcia. Będę wdzięczny jak ktoś napisze gdzie podłączyć te przewody. Czy to może powodować to że nie słychać w ogóle turbiny i nie czuć odejścia, tylko na wysokich obrotach zamiast tego gwizdu turbo, to słychać takie syczenie czy coś takiego. Druga rzecz to auto podbiera dużo oleju, czy to też może być tego przyczyna?
pozdrawiam!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Niedawno zauważyłem że przy turbinie mam ucięty przewód. Drugi chyba przy sterowniku. Dołączam zdjęcia. Będę wdzięczny jak ktoś napisze gdzie podłączyć te przewody. Czy to może powodować to że nie słychać w ogóle turbiny i nie czuć odejścia, tylko na wysokich obrotach zamiast tego gwizdu turbo, to słychać takie syczenie czy coś takiego. Druga rzecz to auto podbiera dużo oleju, czy to też może być tego przyczyna?
pozdrawiam!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
jeżeli idzie od N18 czyli od tego czarnego zaworu to na pewno ma wpływ na działanie hamulców bo ten zawór jest zasilany pompą próżniową i jest podłączony do zaworka zwrotnego przy serwie i tam należałoby go zaślepić bo hamulce będą kiepsko działały... ten od kolektora ssącego też należałoby zaślepić bo część powietrza z doładowania turbiny ucieka tamtędy i stąd to syczenie...zużycie oleju to częściowo na pewno przez wycieki jak widać na załączonym obrazku i zużyte uszczelniacze zaworów z pewnością w pierwszym rzędzie...
TDIpower, to jest N18, jego zadaniem jest opieka EGR-em, nie szukaj gdzie to podpiąć bo ten zawór nic dobrego dla auta nie robi. I polecam zaślepić Egr-a.
Co do pobierania oleju zdejmij sobie przewód od odmy (widoczny na 3 zdjęciu) przy turbinie (wchodzi na wcisk) i zobacz co się tam dzieję, bo to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna strat oleju.
Co do pobierania oleju zdejmij sobie przewód od odmy (widoczny na 3 zdjęciu) przy turbinie (wchodzi na wcisk) i zobacz co się tam dzieję, bo to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna strat oleju.
nie, bo map sensor ma o spodu tej blachy przy filtrze powietrza, to nie ten model <ok>spiczi pisze:Moment, a czy ten wężyk którego nie ma (widoczny na ostatnim zdjęciu ni powinien iść do ECU)?
to jest nr 8 na rysunku wyżej
nie 3/4" a 1/2", kosztuje grosze w sklepie hydraulicznymjoint32 pisze: A jak już ściągniesz rurę od odmy to wkręć w ten wąż od turbiny zaślepkę od rur stalowych 3/4 cala
Witam ponownie.
Uploaded with ImageShack.us
Faktycznie tak jak któś pisał ściągnełem ten przewód od odmy i jest tam pełno oleju, widać po palcach na zdjęciu, zresztą przewody jak i silnik w pobliżu jest brudny od oleju. Powiedzcie mi co z tym zrobić żeby tego oleju tyle tam nie szło? Czyli teraz ten wąż od odmy mam przedłużyć i puścić pod silnik, a tą końcówke gdzie był wciśniety ten wąż, przy tym grubym wężu co idzie od filtra powietrza mam zaślepić tak? Dodam że auto strasznie kopci na niebiesko przy odpalaniu na zimnym silniku, nie wiem jak jest w trakcie jazdy.
Sorry za tak banalne pytania ale jestem laikiem w sprawach mechaniki.
W weekend zabieram się za zaślepienie EGR-u, też będę wstawiał zdjęcia co i jak, pomożecie prawda? Gdyby była jakaś fotorelacja z zaślepienia EGR-u to bardzo bym prosił bo nie mogę znaleść.
pozdrawiam!
Uploaded with ImageShack.us
Faktycznie tak jak któś pisał ściągnełem ten przewód od odmy i jest tam pełno oleju, widać po palcach na zdjęciu, zresztą przewody jak i silnik w pobliżu jest brudny od oleju. Powiedzcie mi co z tym zrobić żeby tego oleju tyle tam nie szło? Czyli teraz ten wąż od odmy mam przedłużyć i puścić pod silnik, a tą końcówke gdzie był wciśniety ten wąż, przy tym grubym wężu co idzie od filtra powietrza mam zaślepić tak? Dodam że auto strasznie kopci na niebiesko przy odpalaniu na zimnym silniku, nie wiem jak jest w trakcie jazdy.
Sorry za tak banalne pytania ale jestem laikiem w sprawach mechaniki.
W weekend zabieram się za zaślepienie EGR-u, też będę wstawiał zdjęcia co i jak, pomożecie prawda? Gdyby była jakaś fotorelacja z zaślepienia EGR-u to bardzo bym prosił bo nie mogę znaleść.
pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów