Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]Czujnik wtryskiwaczy gdzie jest?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 02 gru 2011, 12:48

monkahead pisze:PieterB, dzieki. Czy awaria tego czujnika moze powodowac dlugie krecenie na zimnym silniku? Ma ktos wartosci rezystancji tego czujnika?
jak wyzej napisal kolega nie ma znaczenia on jest od chlodzenia po wylaczeniu auta jezeli temp przekroczy 100 stopni zalaczaja sie wiatraki

co do krecenia sprawdz czy wtrysk z lewej strony przykrecony do kolektora ssacego czy ci paliwo podaje na zimnym silniku z tego co pamietam 11 sekund chyba lub najszybciej zerknij miernikiem czy napiecie jest na wtyczce czesto potrafia sie kable urywac na zgieciu

nie zaszkodzi zerknac tez na regulator cisnienia paliwa na koncu listwy wtryskowej do ktorego dochodzi cieniutki wezyk w oplocie

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 02 gru 2011, 15:10

tomek1982 pisze:sprawdz czy wtrysk z lewej strony przykrecony do kolektora ssacego czy ci paliwo podaje na zimnym silniku
Sprawdzone od razu, sika jak ta lala.
tomek1982 pisze:nie zaszkodzi zerknac tez na regulator cisnienia paliwa
Takze sprawdzone, rurka sucha, bez paliwa.

Dzisiaj kupuje w ASO niebieski czujnik i odezwe sie w czasie weekendu z info czy pomoglo.

[ Dodano: 2011-12-05, 15:43 ]
PieterB a ten wykres oporu/do temperatury z linku odnosi sie do niebieskiego czujnika temperatury (2 PIN) z krocca czy szarego (3 PIN)?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 07 gru 2011, 10:38

jak najbardziej pokazal ci link do niebieskiego na dwa piny szary nie ma nic wspolnego z odpalaniem auta szary jest od wskazan na wskaznik nic wiecej

takie ma wartosci niebieski jezeli miesci sie w tym co podalem nizej to jest ok
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl