Tak-ja właśnie mam.Może nie pusty ale przelotowy.Dżwięk jest taki,że mało kto nie zwraca uwagi.Pomimo założonego silenstera dźwięk jest bulgotowo-pomrukliwy <ok>coobas pisze:Słyszał ktoś?
[All] Modyfikacje - Tłumik sportowy
Pierwsze słyszę, że środkowy (a raczej początkowy, bo tak się nazywa) to przelot. Wady to np metaliczny rezonans w określonym zakresie obrotów (zależnym od silnika i całości wydechu) i ogólnie głośniej w samochodzie. Jeżeli nie chcesz tam pchać seryjnego tlumika to polecam tłumik przelotowy. Ale zwykłą rurę odbradzam
A poczatkowy to nie jest czasem ten który był w niektórych wersjach bez katalizatora ? Jeżeli nie to jak nazwiesz taki tłumik ?
Środkowy to na 99% przelot, tylko wyciszony watą. Odpalałem auto na seryjnym tłumik środkowym bez końcowego i na samej rurze kończącej się przed środkowym i nie ma wręcz żadnej różnicy w głosności silnika na samej rurze i rurze z tłumikiem środ. Dopiero jak założyłem tylny to auto pracowało cicho. Teraz nie mam kata, środek przelot ale bez wytłumienia i dlatego chce sie dowiedzieć co dała by rura zamiast środkowego, jaka zmiana char. momentu i obrotów by była, bo wiem że na takiej konfiguracji jak teraz mam to moment poszedł w górę, auto do 2000 tys jest słabsze.
Co do dźwięku to właśnie jest metaliczny, odgłos jakby w puszcze metalowej coś goniło ale lepszy taki jak buczący bas
Środkowy to na 99% przelot, tylko wyciszony watą. Odpalałem auto na seryjnym tłumik środkowym bez końcowego i na samej rurze kończącej się przed środkowym i nie ma wręcz żadnej różnicy w głosności silnika na samej rurze i rurze z tłumikiem środ. Dopiero jak założyłem tylny to auto pracowało cicho. Teraz nie mam kata, środek przelot ale bez wytłumienia i dlatego chce sie dowiedzieć co dała by rura zamiast środkowego, jaka zmiana char. momentu i obrotów by była, bo wiem że na takiej konfiguracji jak teraz mam to moment poszedł w górę, auto do 2000 tys jest słabsze.
Co do dźwięku to właśnie jest metaliczny, odgłos jakby w puszcze metalowej coś goniło ale lepszy taki jak buczący bas
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
ja tez kombinuje ze swoim wydech i narazie nic nie wychodzi ;/ wyciełem kata zamiast niego rurka , pozniej ze srodkowego wyciagnełem ta wate i wyciełem maly prostokat w tych rurkach , i koncowy mam seryjny ale tez wszystko z niego wyciete i powiem wam ze jestem zawiedziony ... nie ma tego fajnego dziweku co powinien miec R5 i na dodatek zaczoł metalicznie chodzic ;/ masakra , nie ma zadnych sportowych srodkowych wydechow do Audi 80 b4 2.3 ?
Wygląd ok Chciałem założyć przelotówkę ale parę osób powiedziało mi,że tłumik przelotowy ma więcej wad niż zalet między innymi ze względu na szybkość opuszczania spalin niedopalona mieszankę wyższą temperaturę itd... Tak więc doszedłem do wniosku ze najlepszym rozwiązaniem byłby tłumik z kwasówki tylko komorowy . Chyba, że to nie tyczy się tego silnika opisane wady przelotówki.
Witam z racje tej że chciałem zrobic coś z moim wydechem a nie chce zakladac innego tlumika pomyślałem o takiej końcówce do nadspawania , co o tym myślicie ? http://allegro.pl/nakladka-koncowka-tlu ... 05908.html
dyrektor jakiej firmy masz ten tlumik, masz jakis filmik zeby mozna go bylo posluchac na zywca?
Interesuje mnie zakup czegos takiego do mojego ABK: http://allegro.onet.pl/tlumik-basowy-ow ... 00819.html
Interesuje mnie zakup czegos takiego do mojego ABK: http://allegro.onet.pl/tlumik-basowy-ow ... 00819.html
tu wszystko znajdziesz http://www.kadex-tlumiki.pl/
[ Dodano: 2011-12-23, 13:16 ]
ja mam tego http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... typ-b5/2#7
[ Dodano: 2011-12-23, 13:16 ]
ja mam tego http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... typ-b5/2#7