[80 B3 1.8Ru] problem z rozrzadem po zerwaniu paska
[80 B3 1.8Ru] problem z rozrzadem po zerwaniu paska
Witam koledzy dzisiaj zabraliśmy się z ustawianiem rozrządu w 1.8ru , koło pasowe ma znak ustawiony jest ze strzałką na obudowie paska tą plastikową , te z wałka styka się z początkiem głowicy , i teraz mam pytanie jak ustawić zapłon , podczas kręcenia samochód lekko kicha , chyba jest przestawiony zapłon , czy mam racje i czy jest za wczesny czy za późny , czekam na szybką odp , nie wiem czy zrozumiecie to co napisałem ale inaczej nie umiem
Leo pisze:Wiesz co, a nie mylisz czasem stopnia sprężania a ciśnienia sprężania?
nie zebym się czepiał , ale jestem ciekawy dlaczego miałby ten silnik mieć tylko 9 ciśnienia sprężania, skoro znakomita część innych ma po 13-14, a 9 to wartość graniczna...
kolego masz racje mój błąd , tak ciśnienie mierzyłem , to jest 1.8ru silnik ma tylko75km w książce tak jest że 9 optymalne a 7 to silnik do wymiany lub remontu
no i Leo masz racje , ale ja podczas mierzenia nie wykręcałem wszystkich świec na raz , silnik był zimny i aku nie w najlepszej kondycji , do tego miałem miernik ciśnienia z nasatką gumową , nie był wkręcany i nieraz słyszałem że ciśnienie bokiem idzie