Acha! Jeszcze coś wpadło mi do głowy 'GerB3' : Otóż jeśli podajesz, że nawet przy rozgrzanym do 90* silniku dalej byłoby włączone ssanie to bardzo łatwo możnaby to wykryć- dojeżdżasz do świateł puszczasz gaz i jakie masz obroty??? Cha? Przy włączonym ssaniu zawsze są podwyższone -najlepiej to widać na obrotomierzu ( u mnie ok. 1000-1100) a przy wyłączonym ssaniu 850-900obr/min. Nawet jak niemasz 'obrotki' w zegarach to i tak jest słychać jakie obr. ma silnik...
A poza tym zgadzam się z 'LeeOne', że tego typu parametry są korygowane na bieżąco przez ECU. Tak jak wcześniej pisałem jest także coś takiego, że po 8-krotnym przekręceniu zapłonu sąkasowane zostają poważniejsze błędy, czy tym podobne lub poprostu zdjęcie klemy z aku na jakieś 2h.
[1,8 PM] Wpływ zmiany czujnika na prace silnika (reset)
Wymieniłem dzisiaj czujnik na ori Boscha nie robiłęm resetu na ssaniu ma 1200 obrotów przy 90* 980 więc jest ok, stary czujnik okazał się niesprawny, dodatkowo dałem wtedy za niską podkłądkę którą dostałem z czujnikiem i płyn lał sie do kostki więc dodatkowo robił zwarcie - ori podkłądka Boscha ma ok 1mm grubości, zamiennik 0,2mm.
Więc wychodzi ze przy wymianie czujnika faktycznie nie trzeba robić resetu.
Więc wychodzi ze przy wymianie czujnika faktycznie nie trzeba robić resetu.