Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2,0 PS+LPG] Problem z odpalaniem na zimnym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

[Audi 90 2,0 PS+LPG] Problem z odpalaniem na zimnym

Post autor: Davido2.3 » 04 gru 2011, 21:05

Witam,mam problem z moim pojazdem a mianowicie jest to Audi 90 2,0 PS z instalacją LPG,idealnie spisuje sie na gazie,pali na dotyk na gazie nawet gdy zimno,lecz chcę go odpalać na benzynie a problem jest taki że gdy zimny to odpali na benzynie od strzała ale odrazu gaśnie i nie chce zapalić,napewno nie działa wtrysk rozruchowy,jak go podłączyć? jakieś namiary na człowieka który w okolicach krakowa sobie z tym poradzi? dodam że gdy jest już ciepły to pali na dotyk i na benzynie i na gazie.Prosiłbym o pomoc

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 04 gru 2011, 21:44

więc to nie wtrysk rozruchowy. Albo czujnik dwupinowy temperatury albo coś z powietrzem.

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 04 gru 2011, 22:06

odłączony jest regulator wolnych obortów(silnik krokowy),może dlatego,dodam że obroty na benzynie i na gazie są w normie

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 05 gru 2011, 11:35

Bez krokowca trzyma Ci obroty? Skoro odpala i gaśnie to sprawdziłbym czujnik zimnego rozruchu (taki mały stycznik pod przepustnicą). Skoro rozruchowy nie działa to czy przy przytrzymaniu pedału gazu podczas rozruchu pomaga?

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 05 gru 2011, 15:36

Sprawdzę ten stycznik,a przy rozruchu na gazie trzeba przytrzymać gaz natomiast na benzynie bez różnicy

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 05 gru 2011, 15:59

no skad to przekonanie ze rozruchowy nie dziala? jak by nie dzialal to by nie palil. Rozdzielacz nie daje paliwa na wtrysk główne podczas rozruchu bo jest fizycznie zamknięty. Skoro krokowy jest walnięty to po co szukać dalej?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 05 gru 2011, 16:49

Bez rozruchowego też odpalisz. On służy tylko po to by ułatwić odpalenie. Doładowuje większą dawkę paliwa w momencie zwiększenia ilości powietrza. Także tu bym nie szukał przyczyny. Krokowiec jak najbardziej tak.

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 05 gru 2011, 18:03

Sprawdzę ten silniczek krokowy,podepnę wtyczkę i spróbuję odpalić,zobaczę jaka będzie reakcja.

[ Dodano: 2011-12-08, 22:53 ]
Podłączyłem silnik krokowy i zero reakcji przy odpalaniu jak i z obrotami później.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl