B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)
Bosch to prodcent sterownika a motronic to nazwa ukladu wtryskowego wyprodukowana przez Boscha :mrgreen:
Z konstrukcyjnego punkt widzenia nasze silniki sa takie same, roznice polegaja na sposobie sterowania przepustnica elektroniczna, ciebie na linke, zaawanwasowaniem technologicznym w osprzecie np cewki i osprzecie zwiazanym z normami emisji spalin.
Z konstrukcyjnego punkt widzenia nasze silniki sa takie same, roznice polegaja na sposobie sterowania przepustnica elektroniczna, ciebie na linke, zaawanwasowaniem technologicznym w osprzecie np cewki i osprzecie zwiazanym z normami emisji spalin.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pierwsza seria miała lekko wzmacniane tłoki przez co był bardziej pancerny. i tyle no i jego najwiekszą zaletą jest przepustnica na linke. Ale z czasem okazało się że nowsze konstrukcje są tak samo trwałe.Mabrothrax pisze:Dyskusje są różne na temat AEB. Niby najtrwalszy. Ja tam na mój nie narzekam :mrgreen:
Ładnie to daje rade AEB u Sagema <rotfl>
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no i masz potwierdzenie mojej wiedzy na te tematy nie żartujęSłonik pisze:Z konstrukcyjnego punkt widzenia nasze silniki sa takie same, roznice polegaja na sposobie sterowania przepustnica elektroniczna, ciebie na linke, zaawanwasowaniem technologicznym w osprzecie np cewki i osprzecie zwiazanym z normami emisji spalin.
Sagem u ciebie to TE daje rade serio serio.duo pisze:to sie obudź samsung :mrgreen: lotke se kupsz bedziesz miał skoro byłeś w tym roku niegrzeczny i Ci mikołaj nie przyniósł :mrgreen:sagem pisze:Ja zapadnięty w sen zimowy a tu się ze mnie naśmiewajaŁadnie to daje rade AEB u Sagema <rotfl>
Fajna lotka, tez bym taka chcial :->
Ale lotka jest tylko do pełno wartościowych Audi <rotfl>
Do inwalidów nie pasuje
Duo a ty grzeczny byłęś ?? czy robisz za mikołaja??