[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mała foto relacja - to tak po łepkach
Poskładaliśmy kolektory doszły wtryski 200 no i auto jeździ dużo lepiej reaguje na gaz jest fajnie .
Zainstalowana chłodnica układu wspomagania - przeróbka z BMW750
Wystrugałem panel z włącznikami - zapłon, zasilanie pompy, załączanie dyferencjału, wentylatory
Pstryk środka - poskładanego i posprzątanego
Pstryk przodu z soczewką
Poprawione mocowanie rury dolotowej oraz malowanko
Wymienione wszystkie tuleje wahaczy na MEYLE HD więc sądzę że będzie nieźle odpuściłem sobie poliuretany bo bałem się że będzie za sztywno.
Wymieniona górna rura wody bo była nadcięta i bałem się że kiedyś w końcu wybuchnie.
No już niedługo koniec stania i trzeba będzie rozruszać troszkę tego klocka ...
Łukasz wystrugał mi osłonkę dolotu od kolektora wydechowego - więc już nie będzie gorąco zasysanemu
Wydech wykonany
W wozie wszystko pokończyłem ale jak to bywa ze starymi motorowniami wysrało uszczelkę pod głowicą no i dalszy ciąg zabawy
Zdjęcie po pierwszej zdemontowanej sztuce ale poszły dwie ...
Zostały zrobione dwie uszczelki pod głowicami + uszczelniacze i jakieś inne pierdoły z nimi związane
Auto już stoi pod domem, pod kątem mechanicznym wyszykowane i przygotowane do upalania.
Pozostało mi podpięcie piggy-back i wystrojenie paliwa a tylko paliwa dlatego bo żadne z tego typu urządzeń nie obsługuje zapłonu starej audiowskiej V8-mki.
Teraz w wolnych chwilach będę jeszcze porządkował elektrykę i podpinał dodatkowe komponenty a na wiosnę poprawa blacharki
Poskładaliśmy kolektory doszły wtryski 200 no i auto jeździ dużo lepiej reaguje na gaz jest fajnie .
Zainstalowana chłodnica układu wspomagania - przeróbka z BMW750
Wystrugałem panel z włącznikami - zapłon, zasilanie pompy, załączanie dyferencjału, wentylatory
Pstryk środka - poskładanego i posprzątanego
Pstryk przodu z soczewką
Poprawione mocowanie rury dolotowej oraz malowanko
Wymienione wszystkie tuleje wahaczy na MEYLE HD więc sądzę że będzie nieźle odpuściłem sobie poliuretany bo bałem się że będzie za sztywno.
Wymieniona górna rura wody bo była nadcięta i bałem się że kiedyś w końcu wybuchnie.
No już niedługo koniec stania i trzeba będzie rozruszać troszkę tego klocka ...
Łukasz wystrugał mi osłonkę dolotu od kolektora wydechowego - więc już nie będzie gorąco zasysanemu
Wydech wykonany
W wozie wszystko pokończyłem ale jak to bywa ze starymi motorowniami wysrało uszczelkę pod głowicą no i dalszy ciąg zabawy
Zdjęcie po pierwszej zdemontowanej sztuce ale poszły dwie ...
Zostały zrobione dwie uszczelki pod głowicami + uszczelniacze i jakieś inne pierdoły z nimi związane
Auto już stoi pod domem, pod kątem mechanicznym wyszykowane i przygotowane do upalania.
Pozostało mi podpięcie piggy-back i wystrojenie paliwa a tylko paliwa dlatego bo żadne z tego typu urządzeń nie obsługuje zapłonu starej audiowskiej V8-mki.
Teraz w wolnych chwilach będę jeszcze porządkował elektrykę i podpinał dodatkowe komponenty a na wiosnę poprawa blacharki
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: