[B4 V6}po wymianie przekładni ciężko chodzi i nie odbija
[B4 V6}po wymianie przekładni ciężko chodzi i nie odbija
siema, proszę Was o poradę
po wymianie przekładni kierowniczej w moim AAH na przekładnie o numerze 8A1 422 065 J (czyli jak patrzyłem to też z V6) ciężej chodzi i nie odbija do końca przy małym skręcie.
zbierzność jest OK, a płyn zalałem zielony po wypłukaniu czerwonego którym była zlana przekładnia
auto jest jeszcze w warsztacie i jutro będę do nich dzwonił żeby powiedzieć co trzeba z tym robić.
na forum znalazłem, że się odpowietrza układ, a ja odrazu po przykręceniu drążków zabrałem audi na testy więc to będzie pierwsze co będzie do zrobienia.
Jakby ktoś wiedział czy to może być jeszcze coś innego proszę napisać . Będę sprawdzał wszystko.
PS: zawieszenie mam całe zrobione na lemforderach(tuleje sanek i wahaczy, oba sworznie + amory sachs + łożyska od golfa4 w kielichach z, zostały tylko drążki, ale jeden jest ok więc jutro wymieniam jeden oczywiście na lemfordera) więc tutaj nie powinno być przyczyny
po wymianie przekładni kierowniczej w moim AAH na przekładnie o numerze 8A1 422 065 J (czyli jak patrzyłem to też z V6) ciężej chodzi i nie odbija do końca przy małym skręcie.
zbierzność jest OK, a płyn zalałem zielony po wypłukaniu czerwonego którym była zlana przekładnia
auto jest jeszcze w warsztacie i jutro będę do nich dzwonił żeby powiedzieć co trzeba z tym robić.
na forum znalazłem, że się odpowietrza układ, a ja odrazu po przykręceniu drążków zabrałem audi na testy więc to będzie pierwsze co będzie do zrobienia.
Jakby ktoś wiedział czy to może być jeszcze coś innego proszę napisać . Będę sprawdzał wszystko.
PS: zawieszenie mam całe zrobione na lemforderach(tuleje sanek i wahaczy, oba sworznie + amory sachs + łożyska od golfa4 w kielichach z, zostały tylko drążki, ale jeden jest ok więc jutro wymieniam jeden oczywiście na lemfordera) więc tutaj nie powinno być przyczyny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
raczej nie bo w tym miejscu nie trzeba przykładać klucza przy montażu, specjalnie by tego nie zrobili, a pierwsze testy robiłem ja więc też nie wiedzieli czy trzeba regulować. pozatym to warsztat kolegi,k który nadzoruje wszystkie naprawy i wiedziałbym o tym.
przekładnia od ogólnie poecanej osoby z forum.
PS: w którą stronę reguluje się przekładnie? bo patrząc na moją starą to wygląda na gwint lewostronny lub kasowanie luzu odbywa się przez odkręcanie śrubki?
przekładnia od ogólnie poecanej osoby z forum.
PS: w którą stronę reguluje się przekładnie? bo patrząc na moją starą to wygląda na gwint lewostronny lub kasowanie luzu odbywa się przez odkręcanie śrubki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Tego Ci nie powiem, bo jeszcze tego nie robiłem.Rychu82 pisze:w którą stronę reguluje się przekładnie?
Na odpalonym silniku, parę razy w dwie strony i do oporu, aż pompa przestanie rzęzić.ponoć trzeba na maksa skręcić w jedną stronę z otwartym zbiorniczkiem aż wyleci powietrze a potem w drugą, przy zgaszonym silniku?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
hmm, no właściwie chodził ciężko więc pomyślałem że tak powinno być. ten mój stary przeskakiwał już na uszczelniniu i wyciekał i chodził leciutko wiec nawet nie zastanawiałem się który wybrać, kumpel w warsztacie też wzruszył ramionami i powiedział że jak powiem co to mogą sprawdzic ale przekładnie podmienili w te same miejsca nie ruszając nic innego i nie mają pomysłu co z tym robić
[ Dodano: 2011-12-08, 12:35 ]
nie napawa mnie optymizmem mysl o czekaniu aż cos wycieknie przez co poprawi się funkcjonalność układu, ale nic innego chyba mi nie pozostaje
[ Dodano: 2011-12-08, 12:35 ]
nie napawa mnie optymizmem mysl o czekaniu aż cos wycieknie przez co poprawi się funkcjonalność układu, ale nic innego chyba mi nie pozostaje
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
nie wraca do konca ,jak mocno skrece przy prędkosci powyzej 70kmh to wróci, ale jak rusze po łuku i puszcze kiere to nie wróci na wprost
[ Dodano: 2011-12-08, 22:00 ]
nie wiem czy była regulowana, ale wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a3 ... b81f8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52f ... 39eb8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb8 ... 74ff7.html
wygląda na skręconą, ale stara też tak wygląda stąd moje pytanie , w którą stronę redukuje się luz
niby wygląda na nie ruszaną, ale może faktycznie pół obroty trzeba jej popuścić hmmm.....
[ Dodano: 2011-12-08, 22:00 ]
nie wiem czy była regulowana, ale wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a3 ... b81f8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52f ... 39eb8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb8 ... 74ff7.html
wygląda na skręconą, ale stara też tak wygląda stąd moje pytanie , w którą stronę redukuje się luz
niby wygląda na nie ruszaną, ale może faktycznie pół obroty trzeba jej popuścić hmmm.....