Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 V6}po wymianie przekładni ciężko chodzi i nie odbija

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

[B4 V6}po wymianie przekładni ciężko chodzi i nie odbija

Post autor: Rychu82 » 07 gru 2011, 21:13

siema, proszę Was o poradę
po wymianie przekładni kierowniczej w moim AAH na przekładnie o numerze 8A1 422 065 J (czyli jak patrzyłem to też z V6) ciężej chodzi i nie odbija do końca przy małym skręcie.
zbierzność jest OK, a płyn zalałem zielony po wypłukaniu czerwonego którym była zlana przekładnia
auto jest jeszcze w warsztacie i jutro będę do nich dzwonił żeby powiedzieć co trzeba z tym robić.
na forum znalazłem, że się odpowietrza układ, a ja odrazu po przykręceniu drążków zabrałem audi na testy więc to będzie pierwsze co będzie do zrobienia.
Jakby ktoś wiedział czy to może być jeszcze coś innego proszę napisać . Będę sprawdzał wszystko.

PS: zawieszenie mam całe zrobione na lemforderach(tuleje sanek i wahaczy, oba sworznie + amory sachs + łożyska od golfa4 w kielichach z, zostały tylko drążki, ale jeden jest ok więc jutro wymieniam jeden oczywiście na lemfordera) więc tutaj nie powinno być przyczyny

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 07 gru 2011, 21:38

Piszesz tu że była zalana czerwonym a zalałeś zielony i tu może tkwić błąd że maglownica pracuje na syntetycznym oleju a nie na mineralnym.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 07 gru 2011, 22:20

też o tym myślałem, ale nie jest tak że jak przekładnia dała rade na rzadkim oleju to na gęstym też powinna, a gorzej jeśli pompa wspomagania dostanie te oleje w odwrotnej kolejności?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 07 gru 2011, 22:29

Nie bawił się przypadkiem ktoś, śrubą do kasowania luzu?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 07 gru 2011, 22:42

raczej nie bo w tym miejscu nie trzeba przykładać klucza przy montażu, specjalnie by tego nie zrobili, a pierwsze testy robiłem ja więc też nie wiedzieli czy trzeba regulować. pozatym to warsztat kolegi,k który nadzoruje wszystkie naprawy i wiedziałbym o tym.
przekładnia od ogólnie poecanej osoby z forum.

PS: w którą stronę reguluje się przekładnie? bo patrząc na moją starą to wygląda na gwint lewostronny lub kasowanie luzu odbywa się przez odkręcanie śrubki?

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 07 gru 2011, 22:47

No dziwna sprawa co jak co ale u mnie też ciężko chodzi ale odbija i już wymieniłem 2 pompy teraz założyłem 120Bar i dalej tak samo chyba u mnie poszła maglownica albo sie zaciera.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 07 gru 2011, 22:57

pawelk2002, odpowietrzałeś układ po każdej ingerencji? ponoć trzeba na maksa skręcić w jedną stronę z otwartym zbiorniczkiem aż wyleci powietrze a potem w drugą, przy zgaszonym silniku?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 07 gru 2011, 23:02

Rychu82 pisze:w którą stronę reguluje się przekładnie?
Tego Ci nie powiem, bo jeszcze tego nie robiłem.
ponoć trzeba na maksa skręcić w jedną stronę z otwartym zbiorniczkiem aż wyleci powietrze a potem w drugą, przy zgaszonym silniku?
Na odpalonym silniku, parę razy w dwie strony i do oporu, aż pompa przestanie rzęzić.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 08 gru 2011, 09:17

Tak odpowietrzałem ale i tak to nic nie dało

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 gru 2011, 10:52

A jak sprawa z amortyzatorem skrętu czy jak on tam sie zwie tłumik dragań :roll: może on jest zatarty. U mnie po wymianie też się ciężko kręciło i kiera nie wracała do końca aż któregoś razu wylał sie płyn z tego powiedzmy amorka i teraz jest ok.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 08 gru 2011, 12:33

hmm, no właściwie chodził ciężko więc pomyślałem że tak powinno być. ten mój stary przeskakiwał już na uszczelniniu i wyciekał i chodził leciutko wiec nawet nie zastanawiałem się który wybrać, kumpel w warsztacie też wzruszył ramionami i powiedział że jak powiem co to mogą sprawdzic ale przekładnie podmienili w te same miejsca nie ruszając nic innego i nie mają pomysłu co z tym robić

[ Dodano: 2011-12-08, 12:35 ]
nie napawa mnie optymizmem mysl o czekaniu aż cos wycieknie przez co poprawi się funkcjonalność układu, ale nic innego chyba mi nie pozostaje :-(

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 gru 2011, 16:42

Kierownica wraca na zakretach? Jesli nie to jednak pewnie magiel skręcony.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 08 gru 2011, 18:50

nie wraca do konca ,jak mocno skrece przy prędkosci powyzej 70kmh to wróci, ale jak rusze po łuku i puszcze kiere to nie wróci na wprost

[ Dodano: 2011-12-08, 22:00 ]
nie wiem czy była regulowana, ale wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a3 ... b81f8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52f ... 39eb8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb8 ... 74ff7.html

wygląda na skręconą, ale stara też tak wygląda stąd moje pytanie , w którą stronę redukuje się luz

niby wygląda na nie ruszaną, ale może faktycznie pół obroty trzeba jej popuścić hmmm.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl