Witam.
Mam "mały" problem ponieważ zaczyna nawalać mi nastawnik pompy. Po przeczytaniu kilku postów doszedłem do wniosku że spróbuję go samemu wyczyścić. Mam dojście do vag coma więc chyba dam sobie radę. Z tego co czytałem to nastawnik można wyczyścić w pompie pierburga a ku mojemu dużemu zaskoczeniu mam pompę boshowską! Co dziwniejsze przepływomierz powietrza jest firmy pierburg. Stąd też moje zdziwienie jak to możliwe żeby w audi była taka kombinacja? Dodam że tym autem zrobiłem ok 30.000 kilometrów i nic mi się nie działo. Rok temu musiałem oddać auto do warsztatu z powodu podciekającej pompy paliwa. Po naprawie wszystko było ok. Tylko teraz mam problem z tym nastawnikiem. Czy spotkał się ktoś z takim połączeniem tych 2 firm w aucie? Dodam że auto jest z połowy 1994r.
[b4 1z]powietrza pierburg + pomba bosh
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Spokojnie, pompa boschowska jest na boschu i pierburgu. Te nazwy i różnice tyczą się przepływomierza. Jeżeli masz przepływkę pierburga, to masz nastawnik indukcyjny, który można spokojnie czyścić.
PS. Jak miałem jeszcze stary osprzęt to się dziwłem dlaczego mam zaworek N75 firmy PIERBURG i myślałem że mam jakiegoś lepiszcza wsadzonego, a później się okazało że wszystko jest okej ;p
PS. Jak miałem jeszcze stary osprzęt to się dziwłem dlaczego mam zaworek N75 firmy PIERBURG i myślałem że mam jakiegoś lepiszcza wsadzonego, a później się okazało że wszystko jest okej ;p